کد خبر: ۲۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 10
اگر مدت زمان طولانی است که وارد حساب کاربری مایکروسافت خود نشده‌اید و تمایل دارید اکانت مورد نظر را حفظ کنید، اکنون زمان مناسبی است که این کار را انجام دهید. شرکت مایکروسافت سند جدیدی منتشر کرده که سیاست فعالیت‌های حساب کاربری خود را در آن بیان کرده، و به نظر می‌رسد به منظور جلوگیری از حذف آن حداقل باید هر دو سال یکبار وارد حساب کاربری خود شوید. این تغییر از تاریخ 30 آگوست اعمال خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : توافقنامه سرویس‌های جاری مایکروسافت، که در ماه مارس سال گذشته منتشر شده، برای فعال نگه داشتن حساب کاربری کاربران پنج سال زمان در نظر گرفته است. با این حال، سرویس‌های خاص، مانند Outlook.com و OneDrive مدت زمان عدم فعالیت یک ساله خود را دارند، و جدا از سایر سرویس‌های مایکروسافت به شمار می‌آیند.

با این تغییر، بستن حساب‌های کاربری غیرفعال موجود برای مایکروسافت باید بسیار راحت شده باشد، اما برخی استثناها برای حفظ کاربران وجود دارد. اگر در حساب کاربری خود هر گونه خریدی کرده باشید، حساب کاربری شما به علت عدم فعالیت بسته نخواهد شد، و این شامل کارت‌های هدیه و حق اشتراک منقضی شده نمی‌شود. اگر اشتراک فعال، و یا اگر برای استور مایکروسافت اپلیکیشنی منتشر کرده‌اید، حساب کاربری شما حفظ خواهد شد. بخش حساب کاربری والدین از حساب کاربری خانواده نیز تا زمانی که حساب‌های کاربری فرعی فعال وجود داشته باشد بسته نخواهد شد.

مطمئنا، دو سال زمان نسبتا طولانی برای لاگین به یک حساب کاربری است، و اگر برای این مدت زمان طولانی وارد آن نشوید پس احتمالا تمایلی به استفاده از این اکانت ندارید. با این وجود، اگر روی مدت زمان پنج ساله قبلی حساب باز کرده‌اید که حساب کاربری شما فعال باقی می‌ماند، قبل از اینکه سیاست جدید پیاده‌سازی شود به اکانت خود لاگین کنید.



منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار