کد خبر: ۲۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 10
شایعات جدیدی پیرامون آیپد 10.2 اینچی منتشر شده که بر اساس آن‌ها این محصول هفته‌های آینده به فاز تولید انبوه می‌رسد تا جایگزین آیپد 2018 شود. علاوه بر این گفته می‌شود که مک بوک پرو 16 اینچی هم در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : احتمالا آیپد جدید همان مدل 10.2 اینچی باشد که جایگزین آیپد 9.7 می‌شود. اپل این آیپد 9.7 اینچی نسبتا ارزان را اوایل سال 2017 و در ماه مارس معرفی و در مارس سال 2018 هم آن را آپگرید کرد. اما در سال 2019 خبری از آپدیت این محصول نبود و در عوض اپل یک آیپد ایر 10.5 اینچی و آیپد مینی جدید را معرفی کرد.

این گزارش را وبسایت «اکونومیک دیلی نیوز» تایوان به نقل از یک زنجیره تامین محصولات اپل منتشر کرده است. بر اساس این گزارش شرکت تایوانی «رادیانت اپتوالکترونیکس» قرار است تامین کننده ماژول نور پس‌زمینه هر دو محصول آیپد جدید و مک بوک پرو 16 اینچی باشد.

آیپد 10.2 اینچی

منبع اصلی خبر آیپد 10.2 اینچی یعنی «CoinX» سابقه خوبی در افشای اطلاعات محصولات اپل دارد. اگر ادعاهای این شرکت در مورد تولید انبوه مدل جدید آیپد درست باشد، می‌توان انتظار تا چند ماه آینده انتظار عرضه رسمی این محصول را هم داشت.

چندی پیش IHS Markit اخباری در مورد مک بوک پرو جدید منتشر کرده بود که در آن به برخی از مشخصات احتمالی این محصول اشاره شده بود. از حمله اینکه اپل از نمایشگر LCD با رزولوشن 1920×3072 برای این محصول استفاده خواهد کرد.




منبع : 9to5mac 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار