کد خبر: ۲۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 10
برند وایو که از مشهورترین و باسابقه‌ترین‌ها در دنیای لپ‌تاپ است ساعاتی پیش جدیدترین محصول خود با نام SX12 را معرفی کرد. این محصول که یک لپ‌تاپ 12.5 اینچی است را می‌توان به نوعی باب طبع افرادی دانست که دوست دارند همه نوع وسیله‌ای را به لپ‌تاپ خود متصل کنند.

به گزارش آی تابناک : شرکت وایو چندی پیش مدل جذاب VAIO SX14 را معرفی کرد که محصولی قدرتمند و زیبا بود و به نوعی می‌توانیم SX12 را مدل کوچکتر آن ولی با تمرکز بر قابلیت حمل بالا و کاربری گسترده در استفاده از ابزارهای دیگر بدانیم.

sx12-4.jpg

همانطور که گفتیم این محصول را باید امپراطور دنیای پورت‌ها بدانیم. در SX12 شما می‌توانید پورت USB-A، پورت USB-C برای شارژ دستگاه‌های دیگر، پورت‌ نمایشگر HDMI، یک پورت کامل کارت SD، پورت میکروفون و هدفون، پورت Ethernet و حتی پورت خروجی تصویرVGA را در اختیار داشته باشید.

نکته بعدی و جالب دیگر این لپ‌تاپ، کیبورد ارگونومیک آن با دکمه‌های کشیده است که از یک طرف به سمت دیگر دیگر بدنه دستگاه کشیده شده‌اند و دیگر حاشیه‌های کناری آنها را محدود نمی‌کنند.

sx12-2.jpg

این لپ‌تاپ زیبا با وزنی بسیار سبک و تنها 888 گرم عرضه می‌شود و اگر شما از افرادی باشند که استفاده گسترده‌ای از اینترنت دارند می‌توانید نسخه ویژه آن با درگاه سیم کارت LTE را سفارش دهید.

sx12-3.jpg

در بخش سخت‌افزار نیز وایو این محصول جذاب را با پردازنده‌های نسل هشتم اینتل در دو گروه Core i5 و Core i7 عرضه می‌کند. در بخش حافظه نیز نسخه‌های مختلف با 6 و 8 گیگابایت حافظه RAM نیز در دسترس هستند. حافظه داخلی نیز از نوع SSD و با انتخاب‌های 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مواردی هستند که می‌توانیم در مورد این لپ‌تاپ زیبا و باکلاس به آنها اشاره کنیم.

در انتها می‌توانیم به قیمت این محصول اشاره کنیم از هفته جاری در ژاپن به فروش خواهد رسید. وایوو قیمت نسخه پایه این محصول را 119،800 ین معادل 1100 دلار اعلام کرده که متناسب با رنگ، انتخاب حافظه، پردازنده و دیگر موارد گران‌ترین نسخه به 2000 دلار خواهد رسید.

sx12-1.jpg

این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این محصول زیبا و سبک‌وزن منتشر نکرده است ولی با توجه به برنامه‌های اخیر شرکت باید شاهد حضور SX12 در بازار کشورهای دیگر نیز باشیم.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار