کد خبر: ۲۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 10
وقتی که صحبت در مورد بازی به شدت مورد انتظاری چون Cyberpunk 2077 به میان می‌آید، معمولا بحث‌هایی چون دنیای به شدت جذاب و وسیعی که این بازی در تلاش برای خلق آن است یا نقش‌آفرینی کیانو ریوز (Keanu Reeves) در این عنوان مطرح می‌شود.
به گزارش آی تابناک : ولی معمولا صحبتی از احساسات در این بازی به میان نمی‌آید چرا که… خب با عنوانی طرف نیستیم که گیمرها انتظار دیدن سکانس‌های احساسی را در آن داشته باشند. حداقل، شاید ظاهر بازی چنین چیزی بگوید. ولی به‌ تازگی طراح ارشد ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 یعنی پاول ساسکو (Paweł Sasko) به این فکر می‌کند که این بازی شما را به گریه وا خواهد داشت!


ساسکو اخیرا در مصاحبه‌ای که با پایگاه خبری گیم رئاکتور (Game Reactor) داشته، در مورد انواع ماموریت‌های این بازی سخنانی را به میان آورده و حتی عنوان کرده که وقتی مردم بازی را تجربه کنند، از حجم احساسات موجود در ماموریت‌های بازی غافل‌گیر خواهند شد. او گفته بعضی از این ماموریت‌ها آن‌قدری احساسی هستند که به شما شوک قلبی خواهند داد، به طوری که شما در طول بازی خواهید گریست. ساسکو قول احساسات دیگری را هم در ماموریت‌های بازی داده است، ولی به عقیده او گریه مهم‌ترین و قدرتمندترین نوع از احساس است.

او در این مورد گفته است:

«باور کنید دوستان، کاری که ما داریم انجام می‌دهیم، ما می‌خواهیم شما را به گریه بیندازیم. راه دیگری ندارد. باور کنید، ما هر کاری می‌کنیم تا بازیکن را بگیریم و کاری کنیم که او به صفحه مدام زل بزند.

فکر می‌کنم که [در بازی] لذت خواهد بود، گریه خواهد بود، خنده خواهد بود، و آره عصبانیت هم خواهد بود. ما قرار است همه آن‌ها را به شما بدهیم، چرا که این کاری است که ما در حال انجام آن هستیم. این‌طوری که این یکی از اهداف اساسی من است؛ من می‌خواهم بازیکن را به حرکت در بیاورم، انگار که آن‌ها بازی را به شدت احساس می‌کنند، و ما به سراغ شما خواهیم آمد.»

در حالی که شاید خیلی‌ها ماموریت‌های The Witcher 3 را سیال ندانند، ولی به هر حال این استودیو همیشه به خاطر ریتم روایی و داستان‌پردازی در ماموریت‌هایش تحسین شده و حالا اگر این دو فاکتور اساسی را با فاکتور احساس و درام ترکیب کنیم، قطعا با ترکیب فوق‌العاده‌ای روبرو خواهیم شد. وقتی که بازی در تاریخ ۲۶ آپریل سال ۲۰۲۰ برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود، خواهیم دید که تا چه حد در زمینه برانگیختن احساسات گیمرها و به گریه در آوردن آن‌ها موفق عمل خواهد کرد.




منبع : GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار