کد خبر: ۲۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 09
تلفن هوشمند جدید اوپو K3 در هفته سوم ماه ژوئیه و احتمالا در روز 28 تیر ماه وارد بازار هند می‌شود. این دستگاه نمایشگری 6.5 اینچی دارد و از پردازنده اسنپدراگون 710 استفاده می‌کند.

به گزارش آی تابناک : آمازون هند هفته گذشته تبلیغ برای عرضه تلفن هوشمند Oppo K3 را آغاز کرد. این گوشی در ماه مه در چین معرفی شد و قرار است به عنوان جانشین Oppo K1 وارد بازار هند شود. اکنون اطلاعات تازه‌ای توسط وبسایت 91Mobiles درباره این دستگاه منتشر شده که از عرضه رسمی Oppo K3 در هفته سوم ماه ژوئیه خبر می‌دهد.

این خبرگزاری به نقل از منابع خرده‌فروشی خود می‌گوید Oppo K3 در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) در هند معرفی می‌شود. در این گزارش چیزی درباره جزئیات عرضه و قیمت Oppo K3 گفته نشده اما با توجه به عرضه قبلی این دستگاه در چین، از قبل با مشخصات آن آشنا هستیم.

مشخصات Oppo K3

اوپو K3 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. صفحه نمایش این دستگاه با محافظ گوریلا گلس ۵ پوشیده شده و داخل آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

اسنپدراگون ۷۱۰ موتور پردازشی اوپو K3 است که در کنار ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این دستگاه از درگاه microSD هم پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت حافظه داخلی آن را افزایش دهید. اوپو K3 یک باتری ۳۷۶۵ میلی آمپری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۲۰ واتی برخوردار است.

در قاب پشتی این گوشی دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. در بخش جلو دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی به صورت پاپ‌آپ قرار گرفته و سیستم عامل دستگاه اندروید ۹ پای است که از طریق رابط کاربری ColorOS 6.0 عرضه می‌شود.

قیمت اوپو K3 در چین

اوپو K3 در مدل‌های مختلف در چین عرضه شده است. قیمت مدل ۶ + ۶۴ گیگ ۲۳۲ دلار، ۸ + ۱۲۸ گیگ ۲۷۵ دلار و ۸ + ۲۵۶ گیگ ۳۳۳ دلار است. Oppo K3 رد سه رنگ بنفش سحابی، سفید صبحگاهی و مشکی زراعی به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه در بازار هند احتمالا از ۲۳۳ دلار آغاز خواهد شد.




منبع : gizmochina
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار