کد خبر: ۲۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 09
در حالی که بزرگ ترین فروشگاه آنلاین دنیا مشغول زمینه سازی برای روز پرایم آمازون امسال است، کارمندانش قرار است توجه مردم را به موضوعاتی مهم تر از تخفیف های این روز جلب کنند.

به گزارش آی تابناک : افرادی که در انبار شکوپی شهر مینسوتا کار می کنند، به اعتراضی شش ساعته خواهند پرداخت که هدفشان کاهش سخت گیری های مربوط به سهمیه های کار و افزایش استخدام کارگران موقتی به عنوان کارکنان دائم است. به گفته آن ها سهمیه هایی که برایشان تعیین شده محیط کاریشان را غیر قابل اعتماد و خطرناک کرده و کار دائم می تواند به ساخت آینده ای مطمئن برای آن ها کمک کند.

کارمندان آمریکایی پیش از این هم تظاهراتی انجام داده بودند (آذر سال قبل در اعتراض به وضعیت کارمندان آفریقای شرقی)، اما این اتفاق تاکنون در جریان یکی از روزهای مهم فروش رخ نداده بود و چنین اقداماتی به اروپا محدود می شد.

روز پرایم آمازون امسال 48 ساعت خواهد بود

مشخص نیست آمازون چگونه واکنش نشان خواهد داد، به هرحال با توجه به تعداد بالای مراکز تامین این شرکت در آمریکا بعید است اعتراضات در روز پرایم آمازون مشکل خاصی به بار بیاورند، با این همه چنین اقدامی می تواند توجهات را به سمت سیاست های این شرکت و مقدار کار زیادی که از کارمندانش طلب می کند جلب کند. این غول فروش اینترنی اخیرا حداقل حقوقش را به 15 دلار در ساعت افزایش داده، البته بعد از فشارهای زیاد توسط سناتورهایی مانند برنی سندرز.

روز پرایم آمازون

یکی از سخنگوهای آمازون اعلام کرده این شرکت در حال حاضر تمام چیزی که اعتراض کننده ها می خواهند را در اختیار آن ها گذاشته است:

«موضوع این است که آمازون همین حالا تمام چیزهایی که این افراد می خواهند را فراهم کرده است. دستمزد عالی که از ساعتی 16.25 الی 20.80 دلار در ساعت متغیر است، بیمه سلامتی، 20 هفته مرخصی زایمان، تخفیف های متعدد و آموزش با حقوق. ما از هر شرکت دیگری که در زمینه فروش فعال است مزایا و حقوق بالاتری ارائه می دهیم، و از همگان دعوت می کنیم به شکل حضوری از مجموعه ما دیدن کنند.»

گفتنی است حراج روز پرایم آمازون امسال 48 ساعت ادامه خواهد داشت که در روزهای 24 و 25 تیر برگزار می شود.




منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار