کد خبر: ۲۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 09
این روزها دانش آموزان در مدارس و مقاطع مختلف با کد نویسی یا به عبارتی برنامه نویسی آشنا نمی شوند به همین دلیل گوگل، سرویسی با عنوان Code with Google را ارائه کرده تا معلمان بتوانند از طریق این سرویس به آموزش برنامه نویسی به صورت رایگان بپردازند و برنامه نویسی و آشنایی با کد را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. در واقع این روش یک راه حل خوب و جدید برای یادگیری برنامه نویسی برای دانش آموزان خواهد بود. در ادامه توضیحات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

به گزارش آی تابناک : گوگل به تازگی در وبلاگ خود از سرویس Code with Google رونمایی کرد و اعلام کرد این سرویس جدید به گسترش علوم کامپیوتری خواهد پرداخت و منابع و ابزاری را برای آموزش در اختیار معلمان و مدرسان قرار می دهد. در واقع معلمان می توانند از این طریق توانایی دانش آموزان را در زمینه برنامه نویسی شناسایی کنند و این توانایی را تقویت نمایند. Code with Google در واقع یک منبع رسمی و معتبر برای آموزش برنامه نویسی و آشنایی با کد به حساب می آید که آموزشی مرحله به مرحله را در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد. آموزش ها از طریق ویدیوهای آموزشی صورت خواهد گرفت و موضوعات مختلفی از مرحله مبتدی تا حرفه ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. دانش آموزان در طول یادگیری کدنویسی از طریق Code with Google می توانند با فرایند ساخت برنامه های مختلف فکر کنند و مهارت کسب کنند یا اشکالات خود را برطرف نمایند.

Code with Google منبعی برای آموزش برنامه نویسی

تمامی ویدیوها و آموزش های ارائه شده در Code with Google به صورت رایگان بوده و به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سرویس برای گروه های سنی مختلف و از مبتدی تا پیشرفته ارائه شده است. عملکرد این سرویس برای دانش آموزان بسیار جذاب خواهد بود و قطعا بسیاری را به برنامه نویسی علاقه مند خواهد کرد. در واقع در دوره ای هستیم که دانش آموزان باید برنامه نویسی و علوم کامپیوتری بیشتر آشنا شوند زیرا شغل ها به این سمت در حال حرکت هستند و دانش آموزان از حالا باید با زمینه های مختلف این علوم آشنا شوند و علایق خود را در این زمینه شناسایی نمایند. در نتیجه این منبع گوگل می تواند انتخاب جذابی برای شروع یادگیری دانش آموزان حتی در ایران باشد.


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار