کد خبر: ۲۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 09
آیفون‌های سال 2019 اپل تقریباً 2 ماه دیگر معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که این دستگاه‌ها دارای ابعاد متفاوتی در مقایسه با نسل قبل باشند. باتری آنها احتمالاً بزرگتر خواهد بود و به شارژر بی‌سیم معکوس نیز مجهز خواهند شد.

به گزارش آی تابناک : قابلیتی که اولین بار هوآوی با گوشی میت 20 پرو از آن رونمایی کرد و پس از آن سامسونگ نیز ادامه دهند راه شد. شارژ بی‌سیم معکوس به آیفون 11 اجازه خواهد داد که با قرار دادن دستگاه‌های دیگر مانند کیس ایرپادز یا اپل واچ آنها بر روی پشت گوشی، آنها را شارژ کند.

البته انتظار نمی‌رود که شارژ چند دستگاه همزمان امکان‌پذیر باشد. اما برای این موضوع آیفون به خودی خود نیاز به باتری بزرگتری خواهد داشت و این توجیح می‌کند که چرا باید ظرفیت باتری آیفون‌های 2019 بیشتر از گوشی‌های 2018 باشد. به‌غیر از این تغییر ساختار دوربین این گوشی‌ها نیز دستخوش تغییر خواهد شد و مانند گوگل پیکسل‌های 4 یک قاب مربعی شکل برای دوربین سه‌گانه آیفون 11 در نظر گرفته می‌شود. البته آیفون 11R از آنجاییکه دارای دوربین دوگانه خواهد بود، ساختاری مشابه با آیفون‌های 2018 خواهد داشت.آیفون‌های 2019

وضعیت فروش آیفون‌های 2019 ناامیدکننده خواهد بود

آیفون‌های 2018 اپل فروشی آنگونه که انتظار می‌رفت نداشتند و به‌نظر می‌رسد که این روند در سال 2019 نیز ادامه پیدا خواهد کرد. Jun Zhang تحلیلگر موسسه Rosenblatt Securities با قطعیت اعلام کرده است که فروش مدل‌های 2019 آیفون "ناامیدکننده" خواهد بود. او همچنین پیش‌بینی کرده که رشد فروش آیپدها در نیمه دوم سال کاهش خواهد یافت. درآمد اپل از فروش آیپد در سه ماهه ژانویه تا مارچ به طرز جالبی با 22 درصد رشد در مقایسه با سال قبل همراه بود و رقم آن به‌طور دقیق 4.87 میلیارد دلار بود. بازار فروش تبلت ضعیف و آیپد یک استثنا به حساب نمی‌آید. با این حال، آیپد پرو جدید اپل که اواخر سال گذشته معرفی شد و دو تبلت جدید آنها فروش خوبی داشته است.

تحلیلگران همچنین عنوان کرده‌اند که فروش دیگر محصولات شرکت مانند HomePod، ایرپاد، اپل واچ و... درآمد آنچنانی به شرکت اضافه نخواهند کرد. حتی سرویس‌های اپل که دومین بخش سودده و پردرآمد شرکت است نیز وضعیت مشابهی خواهند داشت. اپل در فکر اینست که درآمد بخش‌های کلیدی را در سال آینده از 25 میلیارد دلار به 50 میلیارد دلار برساند. در طول سه ماهه دوم مالی سال این بخش 11.45 میلیارد دلار فروش داشته است. دلیل اصلی تمرکز بر بخش سرویس‌ها کاهش فروش میزان آیفون از میزان 231.22 میلیون دستگاه سال 2015 تا به امروز است. در سال 2018 اپل 217.72 میلیون دستگاه به فروش رساند.آیفون‌های 2019

فروش آیفون به‌دلیل کاهش نوآوری، قیمت گذاری بالا و ارزان‌تر بودن رقیبان اندرویدی در طول سالیان اخیر با کاهش همراه بوده است. اما اپل بخش‌های بزرگ فعالی دارد که شامل سرویس‌های اشتراک ماهانه مانند Apple Music، Apple News+، Apple TV+ و Apple Arcade می‌شود. البته این تمام ماجرا نیست و کوپرتینویی‌ها از سرویس‌های App Store، AppleCare، iTunes و iCloud نیز درآمدزایی می‌کنند. با تمام این اوصاف، Zhang روزهای روشن را برای اپل پیش‌بینی نکرده و ادعا می‌کند که در 6 تا 12 ماه آینده ارزش هر سهم اپل از 200 دلار فعلی به 150 دلار سقوط خواهد کرد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار