کد خبر: ۲۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 08
چه از نظر مالی و چه از نظر کیفیت و اصالت محصولات، خرید بی واسطه و مستقیم هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خریداران است.

به گزارش آی تابناک : چه از نظر مالی و چه از نظر کیفیت و اصالت محصولات، خرید بی واسطه و مستقیم هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خریداران است. متأسفانه در بسیاری از موارد این امر میسر نیست؛ اما خبر خوشحال‌کننده برای علاقه ‌مندان بازار IT این است که از‌ این‌ پس، می‌توانند تجهیزات مربوط‌ به شبکه را بدون واسطه از نمایندگی رسمی و معتبر ایزی تهیه کنند.

شرکت ایزی قدیمی ترین نماینده دی لینک در خاورمیانه و شمال آفریقا
هرکس که اندک فعالیتی در بازار شبکه ایران دارد قطعا گارانتی ایزی را به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین گارانتی های محصولات شبکه در کشور ما می شناسد.

شرکت ایزی اولین نماینده رسمی محصولات دی لینک در ایران  است که  اخیرا توانسته لوح تقدیر قدیمی ترین ترین نماینده دی لینک در خاورمیانه و شمال آفریقا را از آن خود کند. شرکت ایزی با ۲۸ سال سابقه درخشان در بازار شبکه و IT کشور جزو اولین شرکت های ارائه دهنده تجهیزات شبکه در ایران به شمار می آید.

هر جای کشور که هستید از مرکز اصلی خرید کنید!
شرکت ایزی به تازگی  جهت سهولت در تهیه کالای با اصالت و گارانتی معتبر و خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت نموده است تا از این پس مشتریان بتوانند از سراسر کشور عزیزمان محصولات اصلی را با گارانتی معتبر تهیه نمایند.

اگر شما هم قصد خرید تجهیزات شبکه را دارید و یا جزو فعالان بازار IT هستید پیشنهاد می کنیم از این پس کالاهایی از قبیل مودم های ADSL/VDSL، مودم های 4G/Lte، سوئیچ های اترنت، انواع روتر و اکسس پوینت، دوربین های تحت شبکه، تجهیزات پسیو و ... را تنها با چند کلیک از سایت ایزی مارکت تهیه نمایید.

 

جهت اطلاع از شرایط خدمات و قیمت های ویژه محصولات "ایزی مارکت" به آدرس   www.easymarket.ir مراجعه فرمایید.






منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار