کد خبر: ۲۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 08
در جدیدترین نسخه‌ی بتای تمامی سیستم‌های عامل اپل، کاربران می‌توانند از طریق فیس آیدی یا تاچ آیدی وارد اکانت خود در آی‌کلاد شوند.
به گزارش آی تابناک : اپل قصد دارد برای نسخه‌های جدید سیستم‌های عاملش یعنی iOS 13 ،iPadOS 13 و macOS Catalina روش جدیدی را برای ورود به اکانت آی‌کلاد معرفی کند. اگر با دستگاهی که هم‌اکنون نسخه‌ی بتای یکی از سیستم‌های عامل یادشده روی آن نصب شده باشد، وارد صفحه‌ی beta.icloud.com شوید، می‌توانید با استفاده از فیس ID یا تاچ ID به‌راحتی در اکانت آی‌کلاد خود Sign In کنید. 

اگر با استفاده از یک دستگاه دارای نسخه‌ی بتای سیستم‌های عامل آی‌او‌اس،‌ آیپد او‌اس و مک‌او‌اس از طریق مرورگر سافاری به سایت آی‌کلاد مراجعه کنید، یک پنجره‌ی شناور روی صفحه ظاهر می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید از طریق روش‌های احراز هویت بیومتریک وارد اکانت خود شوید یا خیر. برای دستگاه‌های جدیدتر، فیس ID همان روش احراز هویت بیومتریک است و در دستگاه‌های قدیمی‌تر (و البته مک‌بوک‌ پروهای مجهز به حسگر اثر انگشت) تاچ ID چنین نقشی را ایفا می‌‌کند. اسکرین‌شات‌ بالا به‌وضوح فرایند‌ ورود به آی‌کلاد از طریق فیس آی‌دی با استفاده از گوشی آیفون XS Max را نشان می‌دهد. این گوشی دارای نسخه‌ی بتای توسعه‌دهندگان iOS 13 است.

اگر با دستگاهی که به نسخه‌ی بتای سیستم‌های عامل جدید اپل مجهز شده است، وارد آدرس iCloud.com شوید،‌ به‌صورت خودکار به صفحه‌ی beta.icloud.com منتقل خواهید شد. بااین‌حال اگر به صفحه‌ی یادشده منتقل نشدید، می‌توانید خودتان به‌صورت دستی این آدرس را وارد کنید تا بتوانید این قابلیت جدید را مورد بررسی قرار دهید. البته فراموش نکنید که در هر صورت باید دستگاه‌تان به نسخه‌ی بتای آی‌او‌اس ۱۳، آیپد اواس ۱۳ یا مک‌ او‌اس کاتالینا مجهز باشد.

ورود به اکانت آی‌کلاد از طریق تاچ ID و فیس ID بسیار سریع‌تر و ساده‌تر از روش‌ معمول است و امنیت بیشتری هم نسبت به آن‌ دارد. فرایند‌ ورود به اکانت آی‌کلاد از این طریق، بدون شک برای کسانی که پیش‌تر در اپ استور یا آیتونز Sign In کرده‌اند، کاملا آشنا به‌نظر خواهد رسید.

دیدگاه شما در این رابطه چیست؟



منبع : 9TO5MAC 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار