کد خبر: ۲۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 06
ارائه اینترنت در مسیرهای هوایی از آن جمله خدماتی است که سالهاست در کشورها و خطوط هواویی مختلف اجرا می‌شود و جالی خالی آن در کشور ما به شدت احساس می‌شود. اما با توجه به صحبت‌های اخیر وزیر ارتباطات باید در آینده‌ این امکان وارد خطوط هوایی کشور نیز بشود.

به گزارش آی تابناک : پیش از این چندین بار در مورد پروژه ارائه خدمات اینترنت در پروازهای داخلی شرکت‌ها و خطوط هوایی کشور بحث‌هایی مطرح شده بود که مخالفان و موافقان زیادی پیدا کرد.

در این پروژه به صورت ساده از بستر وای فای برای ارائه خدمات اینترنت جهت اتصال به اینترنت در حین سفر استفاده خواهد شد.

برخی مخالفان علت اصلی خود را مدت زمان نه چندان زیاد پروازهای داخلی اعلام کردند ولی مشکل اصلی عدم فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای این کار است.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توییتی به شکایت‌های اخیر از کیفیت اینترنت واکنش نشان داد:

پس از خروج از چین، در هواپیما به توئیتر متصل شدم. شکایت‌هایی از کیفیت اینترنت خواندم. از معاونم در رگولاتوری خواستم افت کیفیت اینترنت را بررسی و به مردم گزارش دهد.

جهرمی تاکید کرد که شرکت زیرساخت بابت دو قطعی ۱۰ روز اخیر، باید به شرکت‌ها جریمه بدهد، آنها هم به مردم. کیفیت سرویس هم از حق الناس است.

air9.jpg

وی همچنین در مورد برقراری اینترنت در خطوط هواپیمایی ایران گفت: این پروژه هم اکنون با همکاری سازمان فضایی و سازمان هواپیمایی کشوری در حال پیگیری است.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار