تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 13
اخیرا،‌ اریک اشمیت در سئول، درحال کار با آیفون دیده شده است. او در رویدادی که مربوط به سیستم هوش‌ مصنوعی گوگل با نام DeepMind AlphaGo بوده، شرکت کرده است.

Alphabet-executive-chairman-Eric-Schmidt-is-caught-using-an-iPhone-at-a-Google-event-nbsp 1

آقای اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره‌ی آلفابت در گذشته، درحال کار با گوشی‌های مختلفی دیده شد. جالب است بدانید که اریک اشمیت، در ماه ژولای ۲۰۱۳، درحال کار با گوشی جدید موتورولا با نام موتو ایکس که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده بود، دیده شد و حدود دو هفته بعد، این گوشی معرفی شد. رئیس هیئت مدیره‌ی آلفابت نیز در سال ۲۰۰۹، از یک گوشی بلک‌بری و موتورولا DROID نیز استفاده می‌کرد و دو سال بعد، درحال کار با بلک‌بری ‌‌Bold 9780 دیده شد. اخیرا در رویدادی در سئول،‌ در دستان اریک اشمیت نیز آیفون دیده شده است!

اخیرا،‌ اریک اشمیت در سئول، درحال کار با آیفون دیده شده است. او در رویدادی که مربوط به سیستم هوش‌ مصنوعی گوگل با نام DeepMind AlphaGo بوده، شرکت کرده است. این سیستم هوش مصنوعی، موفق شده است تا یکی از بازیکنان برتر جهان در بازی Weiqi (یک بازی پرطرفدار چینی که قدمتی هزارساله دارد) را شکست دهد.

زمانی که استیو جابز زنده بود، اریک اشمیت قصد داشت تا گوگل را نابود سازد؛ او می‌گفت که گوشی‌های اندرویدی، نسخه‌ای از آیفون هستند. در سخنرانی معروف جابز با کارکنان اپل در ژانویه ۲۰۱۰، اشمیت گفت که اپل، وارد کسب‌وکار جست‌و‌جوی گوگل نخواهد شد. جالب این‌که او بعد از این‌که از اپل رفت، مدیر عامل شرکت گوگل نیز شد!

Alphabet-executive-chairman-Eric-Schmidt-is-caught-using-an-iPhone-at-a-Google-event-nbsp 2

در تصویری که در بالا می‌بینید، اشمیت درحال کار با یک آیفون و مشغول گرفتن عکس و ارسال آن با ایمیل یا متن است.

منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار