کد خبر: ۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 04
نقشه‌های مایکروسافت برای کنسول نسل بعدی خود باز هم مقداری پیچیده‌تر شد. به تازگی گزارش کرده بودم که شایعه شده Xbox Scarlett برخلاف پیش بینی‌ها تنها یک کنسول خواهد بود. قبلا فکر می‌کردیم قرار است مایکروسافت به شکل همزمان دو مدل از Scarlett را عرضه کند، یک مدل قدرتمند با اسم رمز Anaconda که هنوز در دست توسعه قرار دارد و مدل میان رده Lockhart که گفته می‌شود عرضه آن لغو شده.

به گزارش آی تابناک : حتی با وجود مرگ Lockhart، گزارش شده مایکروسافت روی یک گزینه دیگر برای کاربرانی که علاقه‌ای به Anaconda ندارند کار می‌کند. با توجه به ویدیو منتشر شده از Brad Sams مایکروسافت همچنان روی کنسول Project xColud کار می‌کند که در اواخر سال گذشته درباره آن چیزهایی شنیدیم. در واقع لغو شدن Lockhart کنسول استریم را در اولویت بالاتری قرار داده است. بخشی از صبحت‌های ایشان:

آنها یک کنسول (xCloud) دارند که دستگاهی با قدرت بسیار کم و تاخیر پایین، طراحی شده تا مستقیما به xCloud متصل شود و تجربه گیمینگ بهتری را برایتان فراهم کند. فکر کنید گوگل استادیا چطور کار می‌کند، آنها یک کنترلر دارند که مستقیما به روتر وصل شده، کارایی بهتری را ارائه می‌دهد تا در نهایت تجربه روان‌تری داشته باشید. مایکروسافت نیز حالتی مشابه دارد، یک کنسول برپایه تکنولوژی ابری با قدرت بسیار پایین که البته تجربه بسیار بهتری را نسبت به بازی روی یک تلویزیون هوشمند یا چیز شبیه به آن عرضه می‌کند. این در واقع یک رقیب برای Apple TV نیست اما یک جعبه است که به شما اجزاه می‌دهد به همراه کنترلر اکس‌باکس مستقیما به xCloud متصل شوید. جزئیات این دستگاه هنوز مشخص نیستند اما من شنیده‌ام که این کنسول هنوز در دست توسعه است.

مایکروسافت همچنان در تلاش است یک کنسول ارزان برپایه xCloud عرضه کند

آقای Sams حتی حدس می‌زنند که این دستگاه استریم ابری بخشی از محاسبات پردازشی را به عهده بگیرد تا کمی از بار روی xCloud کاسته شده و همچنین تاخیر پایین‌تر بیاید. او همچنین فکر می‌کند که این دستگاه با قیمت زیر 100 دلار عرضه شود، شاید در حدود تنها 60 دلار.

نظر شما چیست؟ آیا درباره چنین دستگاهی هیجان زده هستید؟ یا کنسول سنتی‌تر Xbox Scarlett را ترجیح می‌دهید؟




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار