کد خبر: ۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 04
مایکروسافت جزئیاتی از بروزرسانی بعدی ویندوز ارائه کرده و این نسخه با عنوان 19H2 عرضه خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : این بروزرسانی در واقع دومین بروزرسانی مهم ویندوز 10 در سال جاری بوده و ظاهرا تغییرات در این بروزرسانی بسیار جزئی و حتی جزئی تر از استانداردهای ویندوز 10 خواهد بود. اما از سوی دیگر شاهد بهبود عملکرد، ویژگی های سازمانی و پیشرفت های کیفی در این نسخه خواهیم بود. باید اشاره کنیم که این نسخه جدید در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. در ادامه جزییاتی از این نسخه را برایتان ارائه می کنیم.

بروزرسانی ویندوز 10 ماه سپتامبر
خبر خوب برای کاربران و طرفداران ویندوز 10 این است که این نسخه بسیار زودتر در اختیار همه قرار خواهد گرفت و با اینکه از قابلیت های جدیدی برخوردار نخواهد بود اما با عملکردی بی نظیر ارائه خواهد شد. البته باید اشاره کنیم که این این بروزرسانی فقط در اختیار کاربرانی قرار خواهد گرفت که نسخه خود را به بروزرسانی ماه مه 2019 ارتقا داده اند. در واقع نسخه های قبلی ویندوز از این بروزرسانی جدید ماه سپتامبر بهره نخواهند برد.

مایکروسافت انتشار نسخه 19H2 را به آرامی از این هفته آغاز کرده و اولین نسخه آن برای تست در اختیار توسعه دهندگان قرار گفته است تا ویژگی های جدید امتحان شود و در صورت وجودمشکل برطرف گردند. به گفته مایکروسافت هیچ تغییر و بروزرسانی قابل ملاحظه ای در این نسخه ارائه نشده و برای کاربران قابل مشاهده نخواهد زیرا قابلیت های جدید این نسخه بسیار دقیق و جزئی با اهدافی پیشرفته تر صورت گرفته است در نتیجه احتمالا شاهد بهبود و پیشرفت عملکرد ویندوز 10 در بروزرسانی بعدی آن خواهیم بود و بروزرسانی بزرگی پیش رویمان نخواهد بود.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار