کد خبر: ۲۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 04
اگرچه سری شبیه ساز سالانه‌ی فوتبالِ Konami یعنی Pro Evolution Soccer به طور مداوم و پیوسته در حال اضافه کردن بهبودهای جدیدتر و بیشتر به ویژگی‌های درون مستطیل سبز در این سری است و برای سال‌ها است در حال ارتقاء سطح گیم پلی آن است، اما یک سری ویژگی دیگر به کیفیت کلی این مجموعه آسیب رسانده است که شاید مهم‌ترین و بارز‌ترینِ این عیب و نقص‌ها عدم وجود لایسنس‌های بزرگ در لیگ‌های معتبر اروپایی و جهانی باشد. اما شاید این روند هم کم کم در این سری بهبود پیدا کند.

به گزارش آی تابناک : سری بازی‌های PES در مقایسه با مجموعه بازی‌های بزرگ FIFA از عدم وجود لایسنس رسمی در لیگ‌ها و تیم‌های مطرح اروپایی و جهانی لطمه خورده است. کمبودی که شاید بزرگ‌تر و جدی‌تر از چیزی باشد که دست کم گرفته شود. در حقیقت اضافه کردن ویژگی‌ها و بهبودهای بیشتر در گیم پلی، قدم بعدی پس از داشتن لایسنس رسمی لیگ‌ها و تیم‌های فوتبال است که PES قدم اول آن را سال‌ها نادیده گرفته است.

با این وجود اگرچه سری بازی‌های PES برای مدتی طولانی است که از عدم وجود لایسنس رسمی لیگ‌های معتبر و بزرگ اروپایی مثل La Liga و Premier League رنج می‌برد اما یک سری از تیم‌ها را از این کمبود نجات دادند و چند تیم را از هر لیگ بزرگ در اروپا لایسنس کردند. در عنوان پیش روی eFootball PES 2020 شرکت Konami با غول بزرگ لیگ انگلیس یعنی منچستریونایتد یک بار دیگر نیز این کار را انجام داده است. شیاطین سرخ دیگر در نسخه جدید سری PES و به خصوص eFootball PES 2020 به اسم Man Red شناخته نخواهد شد. آن‌ها دارای کیت رسمی این تیم برای فصل پیش رو خواهند بود و همینطور Old Trafford، ورزشگاه خانگی این تیم را نیز می‌توانیم به صورت کاملا شبیه سازی شده در این بازی ببینیم.

همچنین تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال منچستر یونایتد نیز برای این بازی مورد اسکن بدن قرار گرفتند تا مدل آن‌ها در این بازی بهتر و دقیق‌تر شبیه سازی شود. همچنین هافبک جوان این تیم یعنی Scott McTominay نیز رسما به عنوان سفیر بازی eFootball PES 2020 به معرفی گذاشته شده است. در عین حال اسطوره‌های باشگاه منچستریونایتد (با یک سری از کیت‌های کلاسیک این تیم که بازسازی شده‌اند) مثل David Beckham و Park Ji Sung نیز در این بازی حضور خواهند داشت. تریلر معرفی این تیم در بازی eFootball PES 2020 را می‌توانید در انتهای این متن مشاهده کنید. همچنین ما می‌توانیم احتمالا انتظار داشته باشیم که تیم منچستریونایتد نیز یکی از تیم‌هایی باشد که در دموی آزمایشی این بازی حضور پیدا خواهند کرد اما با این حال مشخص است که هنوز به طوری رسمی توسط Konami تایید نشده است.

عنوان پیش روی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۱۹ شهریور ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به انتشار خواهد رسید.

منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار