تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 27
روز گذشته آدام موسری رئیس اینستاگرام اعلام کرد که در راستای «بررسی مجدد کل تجربه» این شبکه اجتماعی و مبارزه با ارعاب ممکن است که به تدریج لایک ها را از دید دنبال کنندگان پنهان نماید و به این ترتیب نخستین گام ها در راستای حذف تدریحی لایک از اینستاگرام کلید می خورد.

به گزارش آی تابناک : وی که با شبکه CBS مصاحبه کرده بود در صحبت هایش از رویکرد تازه اینستاگرام گفت که در آن سلامت روحی کاربران در اولویت قرار دارد.

یکی از ایده هایی که ما مشغول بررسی آن هستیم خصوصی کردن تعداد لایک هاست زیرا نمی خواهیم اینستاگرام به فضایی برای رقابت بدل شود. ما می خواهیم در این پلتفرم مردم بخش زیادی از انرژی خود را صرف ارتباط گرفتن با افرادی کنند که دوستشان دارند و از اموری مطلع شوند که برایشان اهمیت دارد.

به این ترتیب در نسخه بتای جدید شما همچنان قادر به مشاهده تعداد لایک پست های خود خواهید بود اما دیگران چنین امکانی را ندارند.

علاوه بر این ممکن است قبل یا بعد از ارسال یک نظر آزاردهنده هشدارهایی برایتان نمایش داده شود که شما را از این کار برحذر دارد.

البته در این صورت اینستاگرام شما را بلاک نمی کند و صرفا تذکر می دهد که کلام شما شاید مناسب نباشد و آیا نمی خواهید از تصمیم خود برای پست کردن آن پیام صرفنظر کنید؟ البته این فعلا در مرحله تست قرار دارد و مدتی است که مشاهده کرده ایم این رویه باعث تغییر در رفتار شمار کمی از مردم شده است و آنها را وادار کرده تا بیشتر در مورد آنچه می گویند تفکر کنند.

اینستاگرام

موسری در مصاحبه خود همچنین از تجربیاتش پیرامون در دست گرفتن کنترل اینستاگرام از کوین سیسترم و مایک کریگ (هم موسسان آن) گفت که شهریور ماه گذشته استعفا دادند.

خیلی تعجب کردم و از واکنش مثبت آدم ها نسبت به خودم بعد از در اختیار گرفتن این پست دلگرم شدم. البته برخی هم در موردم چیزی نمی دانند و مرتبا می پرسیدند این مرد کیست؟ قرار است چه کار کند و به نظرم این ایرادی ندارد. اما [صادقانه بگویم] انتظار تنش های بیشتری را در زمان تصدی این پست داشتم.

در حالی که چندی است ویدیوی دیپ فیک زاکربرگ در اینستاگرام منتشر شده موسری در صحبت هایش تایید کرد که اینستاگرام فعلا سیاستی برای مبارزه با ویدیوهای دیپ فیک ندارد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار