کد خبر: ۲۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 27
همانطور که در خبرهای گذشته ما خواندید شرکت شیائومی قصد دارد با همکاری برند Meitu که به تازگی به مالکیت آن درآمده است سری جدید CC را با تمرکز بر طراحی هنرمندانه معرفی کند. در این راستا ساعاتی پیش اولین تصاویر از اولین محصول این سری منتشر شد.

به گزارش آی تابناک : شیائومی سری جدید CC را فارغ از اعداد و ارقام طراحی کرده است. این سری جدید با همکاری تیم جوانی متشکل از دانشجویان هنر چینی طراحی شده و تفکر متفاوتی از دنیای حال حاضر گوشی‌‎های هوشمند در پشت آن است.

البته استفاده از طراحی خلاقانه و خاص در گوشی‌های این سری بدان معنا نیست که شما باید انتظار گوشی ضعیفی را از سری CC داشته باشید. شیائومی قصد دارد از دوربین پشتی چندگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده کند.

cc-1.jpg

به تازگی نیز اطلاعات این گوشی‌ها در سامانه TENNA ثبت شده است و حالا می‌دانیم که این گوشی در مدل اول خود ساختار دوربین سه‌گانه با رنگ بدنه یخی دارد.

همانطور که در تصاویر این مطلب مشاهده می‌کنید، این گوشی ظاهر بسیار زیبایی دارد که می‌تواند به واقع طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

البته رنگ بدنه این گوشی شباهت زیادی به رنگ جدید بدنه گلکسی اس 10، گوشی‌ جدیدiQOO و همچنین رنگ خاص بدنه Huawei P30 Pro است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و میکروفون حذف نویز و همچنین سنسور مادون قرمز را به کاربران ارائه خواهد داد.

cc-2.jpg

به هر حال این سری جدید حداکثر تا یک ماه دیگر روانه بازار خواهند شد و استفاده از سبک جدید طراحی و توجه به علائق هنرمندانه می‌تواند افقی نو در دنیای گوشی‌‎های هوشمند ایجاد کند.

cc-4.jpg

cc-3.jpg

البته شیائومی دعوتنامه‌های رونمایی از این محصولات برای روز 2 جولای (11 تیر) نیز ارسال کرده است و نکته جالب این است که این دعوتنامه نیز با طراحی بسیار زیبا و هنرمندانه‌ای برای رسانه‌ها ارسال شده است.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار