تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 27
اگر عضو اینستاگرام هستید حتما با تبلیغات اینستاگرام مواجه شده اید. همانطور که می دانید تبلیغات در اینستاگرام برای کاربران بسیار آزار دهنده است.

به گزارش آی تابناک : متاسفانه خبر بد برای کاربران این است که تبلیغات اینستاگرام بi بخش Explore این اپلیکیشن نیز رسیده است و از این پس در این بخش هم شاهد تبلیغات مختلف خواهیم بود. در ادامه توضیحات بیشتر را در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تبلیغات در بخش Explore اینستاگرام

تا امروز تبلیغات عمدتا در صفحه Home اینستاگرام دیده می شد و اما از این پس در بخش Explore هم شاهد تبلیغات خواهیم بود. در واقع باید اشاره کنیم که تبلیغات در صفحه اولیه Explore ظاهر نخواهد بلکه زمانی که پستی را از بخش Explore باز کنید و همان پست را به سمت پایین اسکرول نمایید، در بین پست ها با تبلیغات نیز مواجه خواهید شد که احتمالا شما را آزرده خواهد کرد. این تبلیغات شامل عکس ها و ویدیوها خواهد بود و همچنین در IGTV نیز ظاهر خواهد شد.

اینستاگرام تا چند هفته آینده فعالیت خود را با هدف تبلیغات و فعال سازی آن در بخش های مختلف با شرکایش آغاز خواهد کرد. البته از سوی دیگر این اتفاق خوبی برای کسب و کارها خواهد بود زیرا بسیاری از مردم به دنبال کشف تازه ها هستند و این تبلیغات فرصتی  برای کسب و کار ها خواهد بود تا به مردم شناسانده شوند و طرفداران خود را بدست آورند. در واقع مردم در این اینستاگرام هر چیز تازه ای که مورد علاقه شان باشد را دنبال خواهند کرد و تازه یا قدیمی بودن صفحات برایشان اهمیت ندارد بلکه فعالیت صفحات برایشان مهم است. به همین دلیل است که کاربران ساعت ها در بخش Explore اینستاگرام به گشت و گذار می پردازند. به هر جهت زیاده روی در تبلیغات می تواند در مواردی آزار دهنده باشد اما باید منتظر باشیم و عملکرد جدید اینستاگرام را در زمینه تبلیغات ببینیم.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار