کد خبر: ۲۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 27
کاربران پلی استیشن پلاس از تاریخ ۱۱ تیر ماه می‌توانند بازی PES 2019 و Horizon Chase Trubo را روی پلی استیشن 4 خود به رایگان تجربه کنند.

به گزارش آی تابناک : به انتهای ماه ژوئن رسیده‌ایم و همانند هر ماه، کاربران پلی‌استیشن منتظر رونمایی از لیست بازی‌های رایگان ماه آینده پلتفرم‌شان هستند. حال با‌توجه‌به جدیدترین اخبار بازی، لیست بازی‌های رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس مشخص شده است که سونی این بار به‌سراغ یک بازی ماشین سواری و یک بازی ورزشی رفته است.


کاربران پلی استیشن 4 که دارای اشتراک پلی‌استیشن پلاس هستند، می‌توانند از تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) بازی‌هایPro Evolution Soccer 2019 و Horizon Chase Turbo را روی کنسول خود دانلود کنند و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. بااینکه PES 2020 در شهریور ماه عرضه می‌شود، اما کاربران و هواداران این مجموعه که هنوز موفق به‌تجربه‌ی PES 2019 نشده‌اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی جدید، خود را سرگرم کنند.

بازی Horizon Chase Turbo هم در بهار سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود. Horizon Chase Turbo با اینکه یک بازی AAA به‌حساب نمی‌آید، اما تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست و گیم‌پلی آن به‌نحوی است که می‌توانید مسابقات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را تجربه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به بازی‌های رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات






منبع : dualshockers

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار