تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 27
اگر از کاربران قدیمی ویندوز اینسایدر باشید، بدون شک با مدیر اسبق این پروژه یعنی گابريل آئول آشنایی خواهید داشت. شخصی که تا ماه ژوئن سال 2016 مسئولیت فشردن دکمه‌ی انتشار بیلد جدید را بر عهده داشت. اکنون خبر رسیده است که او تصمیم پیوستن به فیس‌بوک را دارد.

به گزارش آی تابناک : در طول سه سال گذشته، دونا سارکار رهبر تیم ویندوز اینسایدر بوده است. اما زمانی که این پروژه در سال 2014 میلادی شروع به کار کرد، گابريل آئول مسئولیت هدایت این تیم را بر عهده داشت.

امروز اما گابریل از طریق حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که او پس از ۲۷ سال خدمت در مایکروسافت، اکنون در فیس‌بوک مشغول به کار است. بعد از تحویل سمت رهبری تیم اینسایدر، او تا به امروز در مقام نایب رئیس مدیریت برنامه‌ها در تیم مهندسی ویندوز مشغول به کار بود. براساس چیزی که گابریل در پروفایل لینکدین خود نوشته است، او اکنون معاون ریاست فیس‌بوک است. هر چند اطلاعات بیشتری در این مورد دردسترس نیست.

اما گابريل آئول تنها کارمند مایکروسافت نیست که به فیس‌بوک می‌رود. اوایل این ماه نیز Clint Rutkas، شخصی که مدیر ارشد فنی در تیم توسعه ویندوز بود، اکنون به عنوان توسعه دهنده نرم افزار مبتکرانه و منبع باز در فیس‌بوک مشغول به کار است. به نظر می‌رسد فیس‌بوک به استخدام کارکنان ارشد مایکروسافت علاقه‌مند شده و باید منتظر ماند و دید که این افراد جدید چه تأثیری را بر روند رشد این غول شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند.


منبع : neowin 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار