به گزارش آی تابناک : در حالی که برای بازی دوم اوضاع طوری بود که روی کاغذ همه چیز برایش ساده بود و میتوانست به راحتی به خاطر تفاوتهایی که با نسخههای گذشته این سری داشت به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کند، اما همه چیز به بدترین شکل ممکن برایش پیش رفت و عرضه آن همزمان شد با مشکلات و عیب و ایرادهای واقعا عجیب و غریب و نایابِ فاجعه بار که دارای مشکلات فنی و تکنیکی بسیار زیاد و پرشماری بود. مجدالهها و مشاجرههایی که درمورد آن میشد را دیگر باید فاکتور گرفت. با این حال پیت هاینز (Pete Hines)، مدیر بازاریابی این بازی، همچنان بر این عقیده است که مهم نیست چه اتفاقی برای این بازی رخ داده و چه مشکلاتی گریبان گیر آن بودهاند، رها کردن Fallout 76 به حال خودش جزو برنامههایی نیست که تیم سازنده این بازی برای آینده آن در نظر داشته باشند.
پیت هاینز در حین انجام گفت و گوی تازهای که در مصاحبه اخیر خود با Games Industries داشته، عنوان کرده است که آنها از عرضه سختی که پیش روی این بازی قرار داشته، کاملا آگاه بودهاند. اما Bethesda هرگز تمایلی برای کنار گذاشتن این بازی نداشته است و درواقع نگاه آنها به این بازی مثل یک چالش است و یک حس غرور نسبت به آن دارند که بتوانند این کشتی به گل نشسته را نجات دهند و آن را به مسیر اصلی خود بازگردانند و مهم نیست در این مسیر باد چقدر برخلاف مسیر شروع به وزیدن کند و کار آنها را سخت و چالش برانگیزتر کند. پیت هاینز در این زمینه چنین اظهار نظر میکند که:
من کاملا قبول دارم که افرادی وجود دارند که فشار عصبی باعث شود دست از این بازی بکشند [و از آن خارج شوند]، من کاملا آنها را درک میکنم اما این شیوهای نیست که ما بخواهیم پیش ببریم. ما (هنوز هم) به این بازی امید و باور داریم. این حقیقت که این بازی طبق مسیری که ما انتظار داشتیم پیش نرفت و دچار مشکلاتی شد که شاید ما باید آنها را پیش بینی میکردیم که دچارشان نشود و باید برای این مشکلات (و عدم رخ دادن آنها) برنامه ریزی میکردیم تا از وقوع آنها جلوگیری کنیم، به این معنی نیست که ما به چیزی که این بازی در ابتدا بود باور نداشتیم و چیزی که میتوانست به آن تبدیل شود را نمیدانستیم.
BGS (استودیوی Bethesda Games Studios) تیمی است که از بازیهای بسیار موفقی تشکیل شده است و به درجات بالا در این زمینه دست پیدا کردهاند. هنوز هم به نظر من یکی از قابل احترامترین و ارزشمندترین استودیوهای دنیا است. یک نشانههایی از غرور و افتخار وجود دارد. این طور نیست که به شکل "ما جا نمیزنیم و بیخیال نمیشویم” باشد، بلکه ما نیاز داریم که نشان دهیم و ثابت کنیم که قرار است به همین شکل کارمان را ادامه دهیم و به این روند پایبند باقی بمانیم. این طور نیست که ما به یک بدبختی و فلاکت برسیم و بعدش دستهای خود را بالا ببریم و برویم سراغ کارمان و با خودمان بگوییم "اوه انجام این کار بسیار سخت و طلاقت فرسا است، بیایید کار دیگری انجام دهیم”. این شیوه تفکر ما به چیزهای مختلف نیست؛ چه به عنوان یک استودیو و چه به عنوان یک شرکت ناشر.
قطعا تیم سازنده این بازی تلاش و کار بسیار سخت و زیادی برای رفع و رجوع مشکلات این بازی انجام داده است. آنها برای انجام این کار به ارایه آپدیتها و به روزرسانیهای مختلف و متعدد ادامه دادند، Npc ها را دوباره بازگردانند به این بازی، مراحل و ماموریتهای سنتی را دوباره آوردند و حتی یک بخش بتل رویال برای این بازی معرفی کردند که کاربران را مجاب به انجام این بازی کند و انگیزه خوبی برای انجام این بازی شود. البته که بی شک این که فکر کنید آنها برای نجات این کار در حد و اندازههای خودشان تلاش کردند یا خیر، به خودتان بستگی دارد و فقط خودتان میتوانید قضاوت کنید چون قطعا اخبار عرضه آپدیتها و بهبود دهندههای متعدد این بازی را پشت سر هم شنیدهاید اما با این حال هم ممکن است عدهای وجود داشته باشند که بگویند نه، آنها برای نجات این بازی تلاشی نکردند. Fallout 76 در حال حاضر برای هر سه پلتفرم اصلی بازار یعنی ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
منبع : gamingbolt