کد خبر: ۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 27
بر اساس داده‌های آماری وبسایت Counterpoint Research، فروش اپل واچ به لطف محبوبیت سری 4 این ساعت هوشمند رشد 22 درصدی را در سال 2018 تجربه کرده است. 11.5 میلیون اپل واچ 4 در 2018 فروخته شده و به عنوان محبوبترین ساعت هوشمند سال دست یافته.

به گزارش آی تابناک : به عقیده تحلیلگران Counterpoint Research این موفقیت به خاطر تمرکز این ساعت هوشمند روی المان‌های پایش سلامت مثل تشخیص غش کردن و ECG بوده است.

اپل واچ

آمار وبسایت Counterpoint Research در رابطه با بازار ساعت هوشمند

با بیشتر شدن تعداد برندهای ساعت هوشمند سهم اپل از این بازار کم و کمتر می‌شود اما شرکت کاپرتینویی همچنان با در اختیار داشتن 37 درصد بازار بهترین فروش را بین رقیبان دارد. یکه تازی اپل زمانی مشخص می‌شود که به سهم 10 درصدی Imoo که در رده دوم قرار می‌گیرد نگاهی بیندازیم.

با این حال پیش‌بینی‌های 2019 نشان می‌دهند که اپل یک درصد دیگر از بازار را در طول سال جاری از دست خواهد داد. به گفته  Counterpoint Research پنج ساعت هوشمند با بیشترین فروش تقریبا 48 درصد سهم بازار در سال 2018 را در اختیار داشته و نام سه مدل اپل واچ در این لیست پنج تایی دیده می‌شود:

  • اپل واچ سری 4
  • اپل واچ سری 3
  • فیت‌بیت ورسا
  • ایمو Z3
  • اپل واچ سری 2

شرکت هوش بازار IDC در مورد وضعیت بازار در سال 2019 گزارش داده:

پیش‌بینی‌های ما از این حکایت دارند که اپل به سلطه خود بر بازار ساعت‌های هوشمند ادامه می‌دهد و ساعت‌های اندرویدی هم فروش خوب خود را در بازارهای چین داشته باشند.

در این میان عرضه watchOS 6 هم احتمالا به فروش اپل در بازار 2019 کمک خواهد کرد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار