کد خبر: ۲۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 22
myTube، به عنوان جایگزین یوتیوب تجربه عالی تماشای آنلاین ویدیوها را فراهم کرده است. این اپلیکیشن از صدای پس‌زمینه و حالت بارگذاری فشرده پشتیبانی کرده و رابط کاربری بهتری نسبت به استفاده از یوتیوب در مرورگر دارد.

به گزارش آی تابناک : myTube 4.0 اکنون در بتا است. این به روزرسانی نسبت به نسخه 2.0 و 3.0 که شامل بازنویسی دوباره کدها می‌شدند چشمگیر نیست اما هنوزم سیر تکاملی عالی دارد. برای بررسی نسخه چهارم myTube همراه وینفون باشید.

چیزهایی که در مورد myTube 4.0 دوست خواهید داشت

به روزرسانی قبلی myTube بازنویسی کامل اپلیکیشن بود. در نسخه 2.0 و 3.0 کدهای اپلیکیشن به علت همزمانی با انتشار سیستم عامل جدید، از نو نوشته شدند. نسخه 4.0 یک بازسازی کامل محسوب نمی‌شود اما با این حال طراحی دوباره رابط کاربری و ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد. طراحی جدید اکنون با ویندوز 10 هماهنگ‌تر شده و فضا‌های خالی اضافی کمتری دارد. کاری که توسعه‌دهنده‌های myTube با نوار عنوان انجام داده‌اند بسیار خرسند کننده است. اکنون علاوه بر آیکون‌های معمول، دیگر عناصر UI نیز آنجا حضور دارند. در نتیجه دیگر با نوار عنوانی که بخشی از صفحه را  گرفته و نوار دیگری برای بقیه عناصر UI زیر آن قرار گرفته‌اند، روبه‌رو نیستید.

رابط کاربری جدید myTube شامل نوار نوابری در سمت چپ اپلیکیشن است که در نسخه دسکتاپ حضور دارد و در نسخه موبایل می‌توان آن را سوایپ کرد. این باعث ناوبری راحت‌تر می‌شود. اکنون دکمه‌های پخش و کنترل محتوا بزرگ‌تر شده و باعث می‌شود که لمس آن‌ها راحت‌تر شود.

این یک احساس تازه از یک برنامه جذاب است، اما دلیل اصلی محبوبیت myTube، همه کاره بودن آن است. «ریکن استودیو» (Ryken Studios) به عنوان توسعه دهنده، ویژگی‌های زیادی را در myTube قرار داده‌است. شما می‌توانید ویدیوها را در حالت بارگذاری فشرده تماشا کنید، به صدای پس زمینه در ایکس باکس وان گوش کنید، برای کنترل پخش سوایپ کنید و از خیلی دیگر از ویژگی‎‌ها که باعث می‌شوند اپلیکیشن عالی به نظر برسد، استفاده کنید. اگر یک بار از این ویژگی‌های myTube استفاده کنید دیگر برگشتن به استفاده از یوتیوب در مرورگر برای شما ممکن نخواهد بود.

در این مرحله از نسخه بتا ویژگی‌های جدید کمی وجود دارد، اما حالا که نسخه بتا در دسترس است، ویژگی‌های بیشتری اضافه خواهند شد. همچنین، این نسخه اکنون دارای رابط کاربری یکپارچه‌تری در سراسر پلتفرم‌های ایکس‌باکس و ویندوز 10 است.

چیزهایی که در مورد myTube 4.0 دوست نخواهید داشت

myTube یک جایگزین شخص ثالث یوتیوب است. یویتوب بر روی جایگزین‌های شخص ثالث همیشه به خوبی اجرا نمی‌شود، پس myTube ممکن است گه‌گاهی به مشکل بربخورد. نسخه چهارم myTube هنوز در حالت آزمایشی است پس می‌توان باگ‌ها را تبصره کرد؛ اما انتشار عمومی قبلی myTube بسیار ناپخته به نظر می‌رسید و اشکالات زیادی داشت.  من توسعه دهندکان را سرزنش نمی‌کنم، اما این‌ها مشکلاتی هستند در صورت استفاده از myTube باید با آن کنار بیاید.

هر نسخه  از myTube نسبت به نسخه قبل بهبود می‌یابد، پس انتظار دارم myTube 4.0 بهترین نسخه‌ای که تاکنون منتشر شده است، باشد. اما هر زمان که گوگل API یا هر چیزی مربوط به یوتیوب را تغییر دهد، توسعه دهندگان مجبور به اعمال آن هستند. ریکن استودیو همیشه مشکلات را به سرعت حل می‌کند، اما بعضی از کاربران یک اپلیکیشن یوتیوب که دارای هر مشکلی باشد را نمی‌حواهند.

آیا باید myTube را امتحان کنید؟

myTube اپلیکیشن دوست داشتنی است و نسخه چهارم آن ارتقا بسیار جذابی است. این به روزرسانی کنترل پخش را با کنترل کننده‌های جدیدش و ناوبری را با پنل ناوبری جدیدش، آسان‌تر می‌کند. در این مرحله از نسخه بتا ویژگی‌های جدید کمی وجود دارند. ویژگی‌های بیشتری قرار است که اضافه شوند، اما اگر نسخه عمومی فقط نسخه پایدار همین نسخه باشد بازهم myTube بهترین راه برای تماشای ویدیو‌های یوتیوب در ویندوز 10 است.

آیا تاکنون تجربه استفاده از  myTube  را داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



منبع : windows central 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار