کد خبر: ۲۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 22
برند Transcend به تازگی از SSD اکسترنال خود رونمایی کرده است. این SSD اکسترنال با عنوان ESD350C عرضه خواهد شد. این مدل با پورت USB Type-C و پشتیبانی از USB 3.1 نسل دوم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش آی تابناک : ESD350C در ظرفیت های بزرگی ارائه شده و در بین SSD های اکسترنال یکی از محصولات بی نظیر است. این مدل بسیار جمع و جور، قابل حمل و مقاوم در برابر شوک بوده و از سرعت انتقال 1050 مگابایت بهره خواهد برد در نتیجه قادر به انتقال فیلم هایی با وضوح 4K در زمانی کوتاه خواهد بود.

معرفی SSD اکسترنال ESD350C

معرفی SSD اکسترنال ESD350C

این SSD اکسترنال سازگار با دسکتاپ، لپ تاپ، گوشی هوشمند و کنسول های بازی بوده و در تمامی این دستگاه ها از سرعت انتقال بالایی برخوردار خواهد بود.ESD350C از طراحی ظریف و از بدنه سیلیکونی آبی بهره برده و در برابر شوک و ضربه بسیار مقاوم خواهد بود. این محصول قابل حمل بوده و یک ذخیره ساز جیبی خوب است که در هر لحظه می تواند در دسترس باشد. ESD350C از فرمت exFAT بهره برده و ظرفیت ذخیره سازی تا 960 گیگابایت را فراهم می کند در نتیجه فضای زیادی در اختیارتان خواهد بود. باید اشاره کنیم که این مدل از عملکرد بالایی برخوردار بوده و در استفاده طولانی مدت بسیار خنک باقی خواهد ماند.

این SSD اکسترنال Transcend در سیستم عامل های مک، اندروید و ویندوز پشتیبانی خواهد شد. همچنین امکان تهیه نسخه پشتیبان و رمز نگاری آن نیز وجود خواهد داشت. SSD قابل حمل ESD350C Transcend در ظرفیت های 240 گیگابایتی، 480 گیگابایتی و 960 گیگابایت در دسترس است. این محصول با ضمانت سه ساله ارائه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار