کد خبر: ۲۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده قربانی دیگری یعنی نینتندو را به همراه داشته که ظاهرا تولید محصولات جدید خود در جنوب شرقی آسیا را شروع کرده. قوانین مالیاتی جدید باعث شده‌اند که تعرفه بیشتری روی اسمارت فون‌ها، کنسول‌ها و کامپیوترهای ساخت چین اعمال شود. با این حال چنین چیزی باعث توقف نینتندو برای تولید دو مدل جدید نشده است.

به گزارش آی تابناک : منابعی تایید کرده‌اند که نینتندو برای کاهش هزینه‌ها تولید سوییچ را به جنوب شرقی آسیا خواهد برد. این حقیقت در واقع نشان دهنده نزدیک بودن زمان رونمایی از مدل‌های جدید است. نینتندو یکی از دیگر شرکت‌هاییست که به دنبال تصویب قانون مالیات بیشتر محصولات چینی که به خاک ایالات متحده وارد می‌شوند، تولید محصول در چین را متوقف کرده.

با توجه به منابعی از زنجیره تامین، نینتندو به دنبال شرکت Foxconn Technology (سازنده آیفون‌های اپل) که تولید را از چین خارج خواهد کرد و همچنین شارپ که ساخت کامپیوترهای شخصی خود را به تایوان یا ویتنام خواهد برد، از چین خارج خواهد شد. همین منابع حتی اشاره می‌کنند که نینتندو حتی تولید نسخه‌های به روز شده سوییچ را در مکان جدید شروع کرده است.

نینتندو تولید مدل‌های جدید سوییچ را آغاز کرده است

دو مدل جدید البته کاربران متفاوتی را هدف قرار داده‌اند، یکی از آنها قوی‌تر بوده تا بازی‌ها را بهتر اجرا کند هرچند که هنوز هم بسیار ضعیف‌تر از پلی‌استیشن 4 و اکس باکس وان اکس خواهد بود. مدل دیگر نیز انتظار می‌رود جایگزین کنسول دستی 3DS شود و بازار گیمرهای ساده را با قیمت پایین‌تر هدف بگیرد. سوییچ در سال 2017 عرضه شد و یک موفقیت چشمگیر برای نینتندو محسوب می‌شود تا جاییکه فروش نرم افزار و سخت‌افزار سوییچ سال گذشته 80 درصد افزایش درآمد را برای شرکت به همراه داشت. این جنگ تجاری باعث به خطر افتادن سودآوری کمپانی‌ها شده و از همین رو نینتندو نیز تمایل دارد تا در جای دیگری به دنبال ساخت محصولات جدید باشد.

اگرچه E3 زمان مناسبی برای رونمایی از مدل‌های جدید بود اما منابع مختلف اعلام کرده‌اند که نینتندو آماده عرضه نسخه به روز شده سوییچ است. اگر قصد خرید کنسول جدیدی را دارید شاید بهتر باشد کمی صبر کنید تا گزینه‌های بیشتری در لیست انتخاب شما جای گیرند.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار