کد خبر: ۲۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
بدون شک سری 8 بی ام و از مدل خودروهای جذاب بازار است که با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسد. این خودرو در حال حاضر تنها نسخه کوپه و کروک آن راهی بازار شده و اخبارهای انتشاریافته به نسخه گرن کوپه این اتومبیل نیز اشاره می‌کنند.

به گزارش آی تابناک : چند هفته قبل تصاویر و جزئیاتی درباره بی ام و سری 8 گرن کوپه منتشر شد و حال به تازگی انجمن Bimmerpost تصاویر جدیدی مربوط به این محصول جدید شرکت باواریایی منتشر کرد. این تصاویر نشان می‌دهند که چیزی تا رونمایی کامل مدل موردبحث باقی نمانده و در آینده نزدیک بی ام و رونمایی خود را انجام می‌دهد.تصویر بی ام و سری 8 گرن کوپه

اگر بخواهیم سری 8 گرن کوپه را جایگزین مدل نسل پیشین بی ام و بدانیم، این نسخه جانشین مستقیمی برای سری 6 گرن کوپه محسوب می‌شود. جانشینی که چهره تهاجمی‌تر و نسل جدیدی برای آن در نظر گرفته شده و در نوع خود مجذوب کننده است.

پیش از این تصاویر نیز، رندرهایی منتشر شده بود که همین نوع طراحی را نشان می‌داد. بنابراین آنچه هنرمندان دیجیتالی از سری 8 گرن کوپه منتشر می‌کردند، به نظر گویا حقیقت بود. پلتفرم سری 8 گرن کوپه CLAR است که در حال حاضر بیشتر محصولات جدید بی ام و را دربرمی گیرد. احتمالا شرکت باواریایی می خواهد این محصول را در دو شماره مدل عرضه کندتصویر بی ام و سری 8 گرن کوپه

مدل‌های جهانی این خودرو با عنوان M850i xDrive از پیشرانه هشت سیلندر 4.4 لیتری توربودوقلو 530 اسب بخاری بهره می‌برند و یک مدل 840d xDriveبا پیشرانه 3.0 لیتری توربودیزل شش سیلندر 319 اسب بخاری هم در کار خواهد بود. در سال‌های آینده نیز بی ام و مدل M8 آن را با هیبتی تهاجمی و اسپرت در کنار پیشرانه بسیار قدرتمند عرضه می‌کند. مدلی که همچون نسخه کروک یا کوپه به پیشرانه هشت سیلندر 4.4 لیتری توربودوقلو 625 اسب بخاری مجهز می‌شود.

اخیرا نیز بی ام و M8 کوپه را معرفی کرد که قلب تپنده 599 اسب بخاری برای آن در نظر گرفته شد و یک مدل برجسته به حساب می‌آید. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر گزارش های حقیقی و زمان رونمایی باقی ماند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار