کد خبر: ۲۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
گوگل پیکسل 4 و مدل ایکسل ال آن، از جذاب ترین محصولات سال 2019 به حساب می آیند که رفته رفته به رویداد معرفی آنها نزدیک می شویم.

به گزارش آی تابناک : پرچمداران آینده گوگل با نام Google Pixel 4 و Pixel 4 XL از جمله محصولاتی هستند که علاقمندان زیادی به دنبال رویداد رونمایی و سپس خرید آنها هستند. مانند سال های گذشته، پیش از معرفی این محصول شاهد انتشار تصاویر رندر شده از آن هستیم. اما این بار قضیه متفاوت است و حالا مسئولان گوگل برای افزودن هیجان به این اتفاق، اقدام به انتشار رندرهای رسمی از این محصول کرده اند.

از طرف دیگر، در مراسم معرفی اندروید Q از پیکسل 4 برای پیش نمایش این پلتفرم استفاده شد که نوآوری های زیادی، از جمله در قسمت دوربین را شاهد بودیم. اما حالا که بحث دوربین به میان آمد، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که پیکسل 4 در پشت بدنه از دوربین دوگانه بهره خواهد برد که ساختار آن به صورت مربعی در نظر گرفته شده است. این روزها با توجه به تجهیز شدن گوشی های مختلف به سه یا چهار دوربین، چنین اتفاقی نمی تواند آنچنان که باید و شاید شگفت انگیز به نظر برسد. اما اگر نگاهی به گذشته گوشی های پیکسل بیاندازیم، متوجه می شویم که این محصول با بهره گیری از یک دوربین، عملکرد مناسبی از خود نشان داده و حالا با اضافه شدن دوربین دوم به این گوشی هوشمند، مطمئنا با تغییرات جذابی روبرو خواهیم بود.

با تمامی اطلاعاتی که در مورد Pixel 4 و پیکسل 4 ایکس ال منتشر شده، اما متأسفانه چیزی در مورد تاریخ عرضه و قیمت آنها مطرح نشده است که ما در این مطلب، قصد داریم به این دو موضوع مهم بپردازیم.


 

تاریخ عرضه و قیمت پیکسل 4 و Pixel 4 XL

اولین نسل از گوشی های پیکسل در چهارم اکتبر سال 2016 طی رویدادی به نام Made by Google به دنیای تکنولوژی معرفی شد و در تاریخ 20 اکتبر نیز در دسترس خریداران قرار گرفت. سری دوم و سوم نیز به ترتیب چهارم و نهم اکتبر سال های 2017 و 2018 رونمایی شده و به ترتیب 19 و 18 اکتبر همان سال ها نیز روانه بازار شدند. 

بر همین اساس، هفته اول اکتبر را باید مصادف با برگزاری رویداد Made by Google بدانیم که به مراسم معرفی پرچمداران جدید گوگل با نام پیکسل 4 و پیکسل XL 4 اختصاص پیدا می کند. 


 

گوگل قیمت پرچمداران خود را هر سال کمی افزایش می دهد. اولین نسل از گوشی های پیکسل با قیمت 650 و 769 دلار روانه بازار شدند. پیکسل 2 با قیمتی معادل نسل اول عرضه شد، اما گوگل برای پیکسل 2 XL افزایش قیمت 80 دلاری را در نظر گرفت و به این ترتیب، قیمت آن به 849 دلار رسید. نسل سوم پرچمداران گوگل با قیمت 799 و 899 دلار قیمت گذاری شدند.

همان طور که می بینید، گوگل تصمیم گرفته تا محصولات جدید خود را 50 دلار گران تر نسبت به سال گذشته روانه بازار کند که به این ترتیب، باید انتظار چنین قیمتی را برای پرچمداران جدید گوگل داشته باشیم:

  • گوگل پیکسل 4: 849 دلار
  • گوگل پیکسل 4 ایکس ال: 949 دلار

البته گوگل برای عرضه پیکسل 4، باید با محصولاتی مانند آیفون XR و گلکسی S10e از لحاظ قیمت به رقابت بپردازد. غول دنیای جستجوگرها در حال حاضر، محصولی به نام پیکسل 3a را برای مقابله با گوشی های یاد شده ارائه کرده است. باید منتظر ماند و دید که آیا سیاست جدیدی در این زمینه از سوی گوگل اتخاذ می گردد؟





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار