کد خبر: ۲۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
تحریم های شرکت "هوآوی" از سوی آمریکا، مشکلات بسیاری را برای این کمپانی چینی به ارمغان آورده است؛ از تحریم های گوگل در گوشی های هوشمند و سیستم عامل اندروید گرفته تا پیروی چند شرکت از جمله "مایکروسافت" برای محدودیت های Huawei در بازار و موقعیت های جهانی.
به گزارش آی تابناک : چندی پیش، فروشگاه آنلاین مایکروسافت لپ تاپ های شرکت هوآوی را از لیست محصولات خود خارج کرد. حال مایکروسافت ظاهرا موضع خود را در مورد ممنوعیت ایالات متحده برای انجام تجارت با Huawei متوقف کرده و مجددا شاهد بازگشت لپ تاپ های هوآوی به این فروشگاه هستیم.

یک ماه از حذف لپ تاپ های هوآوی از فروشگاه آنلاین Microsoft می گذرد؛ حال این شرکت مجددا لپ تاپ ها را به لیست خود بازگردانده و بیانیه کوتاهی را در این زمینه منتشر کرده است. مایکروسافت گفت: پس از تحریم های اعمال شده توسط وزارت بازارگانی ایالات متحده آمریکا بر علیه آمریکا، ما نیز اقدام به سنجش موانع کرده و همکاری های خود با هوآوی را بررسی کردیم. علت حذف نوت بوک های هوآوی از لیست ما نیز همین مسئله بوده و اینک مجددا شاهد بازگشت این محصولات به فروشگاه هستیم.

از سوی دیگر، برخی از رسانه ها ادعا می کنند که با تماس با مسئولان مایکروسافت متوجه شدند که این فروش تنها تا پایان موجودی محصولات Huawei ادامه یافته و احتمالا پس از پایان موجود محصولات و لپ تاپ های هوآوی، دیگر فروش مجددی در کار نخواهد بود! به هر حال باید بگوییم که اینک شاهد بازگشت مجدد لپ تاپ و محصولات هوآوی به فروشگاه مایکروسافت هستیم.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار