کد خبر: ۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
ال‌جی برای مدل‌های ۲۰۱۹ تلویزیون‌های هوش مصنوعی خود در ۱۴ کشور دنیا از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند. این به‌روزرسانی از طریق برنامه کاربردی الکسا در تلویزیون‌های هوش مصنوعی UHD و NanoCell و همین‌طور تلویزیون‌های OLED انجام خواهد شد. مشتریان امریکای شمالی در ماه جاری این آپدیت را دریافت می‌کنند و پس‌ازآن، نوبت به اروپا و آسیا در هفته‌های آتی خواهد رسید.
به گزارش آی تابناک : بعد از معرفی دستیار گوگل در تلویزیون‌های ۲۰۱۸ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی، ال‌جی با پشتیبانی از الکسا در تلویزیون‌های 2019 خود انتخاب‌ها و گزینه‌های بیشتری به این تلویزیون‌ها می‌افزاید. کاربران با استفاده از برنامه کاربردی الکسا در تلویزیون‌های سازگار ال‌جی می‌توانند از تلویزیون سؤال بپرسند، لوازم‌خانگی هوشمند را کنترل کنند و بیش از ۹۰ هزار مهارت الکسا و خیلی امکانات دیگر را در اختیار داشته باشند؛ همه این کارها بدون نیاز به دستگاه جانبی و جداگانه میسر می‌شود. تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی می‌توانند صدها فرمان صوتی و درخواست‌های پیچیده‌تر از قبل را به لطف وجود فناوری پیشرفته‌تر تشخیص صدای مکالمه در هوش مصنوعی ThinQ AI ال‌جی بفهمند.

به‌علاوه تلویزیون‌های امسال OLED و مدل‌های منتخب از NanoCell ال‌جی در اواسط امسال به‌روز می‌شوند تا از AirPlay 2  و HomeKit اپل برای پخش آسان محتوای صوتی و تصویری آنلاین و اتصال به لوازم‌خانگی هوشمند اپل پشتیبانی کنند.

پشتیبانی از فناوری AirPlay 2 اپل در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون هیچ زحمتی فیلم، موسیقی و عکس را از طریق برنامه کاربردی تلویزیون اپل به‌صورت مستقیم در تلویزیون هوشمند ال‌جی پخش کنند. فناوری HomeKit اپل نیز پشتیبانی می‌شود و مشتریان می‌توانند تجربه مشاهده خود را با کمک Home app و Siri به‌راحتی کنترل کنند.

آقای Brian Kwon مدیر بخش صوتی تصویری و موبایل ال‌جی می‌گوید: اضافه کردن پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا نشان دهنده تعهد ال‌جی برای ساده‌تر کردن زندگی مشتریان است. ما با طیف گسترده محصولات مجهز به هوش مصنوعی و قابلیت‌های متنوع آن‌ها به غنی کردن زندگی مشتریانمان ادامه می‌دهیم.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار