کد خبر: ۲۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 18
بعد از حذف کوتاه مدت لپ تاپ های تولیدی هواوی از فروشگاه آنلاین مایکروسافت، این شرکت مجدداً فروش لپ تاپ های یادشده را از سر گرفت.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت ماه گذشته فروش لپ تاپ های ساخت هواوی را در فروشگاه اینترنتی خود متوقف کرده بود. علت این امر فرمان اجرایی جدید رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با این شرکت فناوری چینی اعلام شده بود.

در شرایطی که مایکروسافت هنوز اعلام نکرده آیا اجازه تداوم دسترسی هواوی به سیستم عامل ویندوز را خواهد داد یا خیر، بازگشت لپ تاپ های هواوی به فروشگاه این شرکت نشانه ای مثبت قلمداد می شود و احتمال تداوم همکاری نرم افزاری دو شرکت را هم افزایش داده است.

این در حالی است که گوگل به سرعت دسترسی هواوی به اندروید را محدود کرد، هر چند این شرکت هم در حال رایزنی های مخفیانه برای دریافت معافیت هایی در این زمینه است.

از جمله لپ تاپ هایی که مجدداً امکان خرید آنها در فروشگاه آنلاین مایکروسافت فراهم شده، می توان به میت بوک ۱۳، میت بوک و میت بوک ایکس پرو اشاره کرد. البته هنوز مشخص نیست در صورت پایان موجودی لپ تاپ های فعلی هواوی، مایکروسافت خرید جدیدی از این شرکت چینی انجام می دهد یا خیر.



منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار