کد خبر: ۲۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 18
یک شرکت تجاری یک چراغ رومیزی عرضه کرده که در درون آن یک پروژکتور و یک رایانه کار گذاشته شده است.

به گزارش آی تابناک : این محصول که توسط شرکت لومی تولید شده bIOSlab نام دارد و با استفاده از آن می‌توان یک صفحه لمسی ۲۰ اینچی لمسی و مادون قرمز بر روی میز یا یک نمایشگر بزرگ ۸۰ اینچی لمسی بر روی دیوار ایجاد کرد. نمایشگر ۸۰ اینچی قابل تبدیل به صفحه سینما برای مشاهده فیلم‌های سینمایی و کارتون نیز هست.

این محصول مجهز به برخی نرم افزارهای تعاملی برای آموزش به کودکان، قصه گویی خلاقانه برای بچه‌ها، انجام فرایندهای حرفه‌ای و تجاری به طور مشترک و غیره است که در طراحی آنها از هوش مصنوعی و فناوری واقعیت افزوده هم استفاده شده است.

این چراغ مطالعه در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان که چند هفته قبل برگزار شد، جایزه طلایی طراحی را نیز به دست آورد. استفاده از این نمایشگر تعاملی نیاز به صفحه کلید و موشواره را از بین می‌برد و نشان دهنده ویژگی‌های رایانه‌هایی است که در آینده خانه‌ها و ادارات را تسخیر کرده و پیشبرد فرایندهای شخصی و حرفه‌ای را تسریع می‌کنند.

این نمایشگر تعاملی را می‌توان در دو حالت برای قرائت متون و برای استفاده تفریحی و چندرسانه ای تنظیم کرد. چراغ مطالعه یادشده می‌تواند هر سطحی را به یک نمایشگر تعاملی مبدل کند و در این زمینه محدودیتی ندارد. قیمت و زمان عرضه نسخه تجاری این محصول مشخص نیست.



منبع : نیواطلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار