کد خبر: ۲۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 18
کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 که هفته پیش برگزار شد، محل معارفه سری دوم کنترلرهای الیت ایکس‌باکس (Xbox Elite Controller Series 2) بود.
به گزارش آی تابناک : این محصول که قرار است بار دیگر سطح کیفی محصولات جانبی ممتاز ایکس‌باکس را ارتقا دهد، قرار است تا با بهبودهای مختلفی روبرو شود تا محصولی مقاوم‌تر به دست مشتریان برسد. بدنه بزرگ‌تر این محصول جدید اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های جدیدی نظیر ایجاد فضا برای کنترل بیشتر روی جوی‌استیک، ارتقای قابلیت Hair Trigger Lock، و یک باتری داخلی به همراه داک مخصوص به شارژ آن به این کنترلر اضافه شود. با ادامه خبر همراه وینفون باشید.


در حالی که این کنترلر تقریبا از مدت‌ها پیش معلوم بود که بالاخره معرفی خواهد شد، ولی در کنفرانس مایکروسافت این اتفاق رخ داد و بعد از آن هم جزئیات بهتری از آن منتشر شده است. گیم‌پد جدید مایکروسافت از همیشه خوش دست‌تر است، و با این که طراحی ظاهری و قابلیت‌های جانبی کاملا آشنایی را با خود به همراه خواهد داشت، ولی ویژگی‌های جاگزین هم به آن اضافه شده است. حالا هم مشخص شده که مایکروسافت می‌خواهد تا مشکلی که گریبان‌گیر مدل قدیمی این کنترلر شده بود را از بین ببرد، یعنی همان بحث مقاومت و کیفیت ساخت که اعتراضاتی را برای سری اول کنترلر الیت به همراه داشته بود.

طراح ارشد دستگاه‌های مایکروسافت، «الیوت سو» (Elliott Hsu) در توییتر خبر از ارتقای کیفیت بامپرهای این کنترلر داده و از عبارت «تقویت‌شده» برای آن استفاده کرده است. همچنین سو ادامه داده که از بالا رفتن کیفیت و مقاومت گریپ‌های لاستیکی این کنترلر سری جدید هم اطمینان به عمل آمده است.

سری قدیمی کنترلرهای الیت ایکس‌باکس با کمبودهایی همراه بود که صدای طرفداران را درآورد، مثل مقاومت پایین گریپ‌ها یا کیفیت نه چندان مطلوب بامپرهای آن. با این حال، انتظار می‌رود که این مشکلات در سری جدید این کنترلرهای پیشرفته حل شوند.

قرار است تا سری دوم کنترلرهای الیت ایکس‌باکس در تاریخ چهارم نوامبر آماده عرضه به بازار شوند. در حال حاضر می‌توان این کنترلر را با قیمت ۱۸۰ دلار پیش خرید کرد.



منبع : windowscentral 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار