کد خبر: ۲۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 18
شرکت نینتندو اعلام کرده است که بازی Dr. Mario World در تاریخ ۱۹ تیر ماه (۱۰ جولای) برای اندروید و iOS عرضه می‌شود.

به گزارش آی تابناک : اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت نینتندو اعلام کرد که بازی اندروید و آیفون Dr. Mario World برای پلتفرم موبایل هم عرضه می‌شود. سپس این بازی در سکوت خبری فرو رفت و انتظار می‌رفت که در نمایشگاه E3 2019، اطلاعات جدیدی از دکتر ماریو ورلد منتشر شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت نینتندو تاریخ انتشار بازی آیفون و اندروید Dr. Mario World را اعلام کرده است.

کاربران اندروید و iOS می‌توانند در تاریخ ۱۹ تیر ماه (۱۰ جولای) Dr. Mario World را روی گوشی‌های موبایل یا تبلت‌های‌شان تجربه کنند. همچنین یک ویدیو از بخش تمرینی و آموزشی بازی دکتر ماریو ورلد منتشر شده است که نحوه‌ی بازی کردن را یاد می‌دهد. در جریان بازی موبایل Dr. Mario World بازیکنان باید از کپسول‌های هم‌رنگ با میکروب‌ها استفاده کنند و آن‌ها را از بین ببرند. زمانی‌که از یک کپسول برای کشتن سه میکروب استفاده کردید، جزئی از کپسول در محیط باقی می‌ماند که می‌تواند سایر میکروب‌های هم‌رنگی را که به قرص می‌چسبند، از بین ببرد.

همچنین بازیکنان می‌توانند همانند بازی تتریس نوع فرود آمدن قرص‌ها را هم تغییر دهند. موردی که در بازی موبایل Dr. Mario World بازیکنان را به‌چالش می‌کشد، این است که تعداد قرص‌های محدودی دارید و باید قبل از تمام شدن قرص‌ها، تمامی میکروب‌ها را از بین ببرید. بازیکنان در طول بازی یک نوار استامینا دارند که برای تجربه‌ی بازی باید پر باشد و از خالی شدن کامل آن جلوگیری کنید. البته راه‌های مختلفی برای پر شدن این نوار وجود دارد که یکی از آن‌ها پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که نینتندو برای Dr. Mario World در نظر گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی موبایل Dr. Mario World را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات




منبع : aotf
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار