کد خبر: ۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 18
یکی از محصولات سرگرم کننده "انویدیا" کنسول Shield نام دارد؛ این محصول در سالهای اخیر چندین بار بروزرسانی شده و احتمالا این شرکت در حال کار بر روی یک مدل جدید و تازه وارد است. کنسول فعلی از تراشه پردازشی Tegra X1 استفاده می کند؛ پردازشگری که تا پیش از این نیز توسط نینتندو مورد استفاده قرار گرفته و بارها شاهد استفاده از آن بوده ایم.

به گزارش آی تابناک : اکنون به نظر می رسد نسخه جدید به زودی وارد خواهد شد. به تازگی در کاتالوگ Google Play Developer Console’s Device نام یک کنسول جدید به اسم Mdarcy به چشم می خورد که احتمالا محصولی از انویدیا است. هر چند که کنسول فعلی شیلد از سیستم عامل Android 8 Oreo بهره می برد، اما کنسول آتی به Android 9 Pie مجهز است.

دلیل استفاده از کلمه کنسول برای Shield چیست؟ فلسفه Shield یک دستگاه سرگرمی است؛ از پخش محتوای آنلاین و آفلاین گرفته تا وب گردی، شبکه های اجتماعی و در نهایت بازی. این محصول برای انجام سنگین ترین بازی های اندرویدی نیز مناسب بوده و یک کنترلر اختصاصی نیز برای آن طراحی شده است. داده های جدید که بخشی از آنها از سوی توسعه دهندگان Tegra منتشر شده است، نشان می دهند که انویدیا کنسول آتی را با یک معماری کوچکتر از نظر لیتوگرافی معرفی می کند.

کنسول NVIDIA Shield

کنترلر جدید با درگاه های USB و بلوتوث به دستگاه متصل شده اما نباید انتظار یک کنترلر همانند XBOX One و PS4 را داشته باشید. Shield جدید نه فقط از بازی های اندروید، بلکه از بازی های سرویس Geforce Now نیز پشتیبانی خواهد کرد. به هر حال این داده ها تنها اطلاعاتی است که از این کنسول داریم.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار