کد خبر: ۲۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 18
سرویس استریم اپل رقبای قدری نظیر نتفلیکس، آمازون و دیزنی پلاس را کنار خود می بیند اما از همین حالا برنامه هایی را نه فقط برای کنار زدن رقبا، بلکه با هدف کسب جایزه اسکار در سر دارد.

به گزارش آی تابناک : اپل حین معرفی سرویس استریم خود تاکید کرد که به نمایش محتوا بسنده نکرده و با همکاری ستارگانی نظیر اپرا وینفری و استیون اسپیلبرگ به تولید برنامه نیز دست خواهد زد. حالا اما نیویورک تایمز با انتشار گزارشی از رویاپردازهای جسورانه تیم کوک و رفقا پرده برداشته است.

بر اساس این گزارش که به نقل از منابعی در هالیوود تهیه شده، اپل در حال برنامه ریزی برای تامین هزینه شش فیلم در سال است که پتانسیل کسب جوایز معتبر را داشته باشند. نمایندگان این شرکت در ماه های اخیر مذاکراتی را با کارگردانان و دیگر عوامل سرشناس انجام داده و آماده سرمایه گذاری بین ۵ تا ۳۰ میلیون دلاری روی هر فیلم هستند. 

یکی از انگیزه های اپل در این راه کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی توسط فیلم «رُما» به کارگردانی «آلفونسو کوارون» است که توسط نتفلیکس تولید و منتشر شده است. این فیلم درخشان برای ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر زن و بهترین کارگردان نامزد شده بود.

فیلم هایی منتشر شده در سرویس های استریم تنها در صورتی اجازه رقابت برای کسب اسکار را دارند که حداقل در یک سینما برای مدتی محدود نمایش داده شده باشند. اپل تی وی پلاس از پاییز راه اندازی خواهد شد، با این حال تنوع بالای سرویس های استریم باعث شده رقابت سختی را برای قانع کردن مخاطبان به ثبت نام در سرویس خود داشته باشد.

کوپرتینویی ها تا کنون هزینه اشتراک در اپل تی وی پلاس را اعلام نکرده اند و محتوایی که قرار است در آن به نمایش درآید هم هنوز یک راز سربسته است.

 

تماشا کنید: اپل ستارگان هالیوودی خود را به رخ رقبا می‌کشاند




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار