کد خبر: ۲۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 17
گیمرها عمدتا با پلتفرم هایی از جمله کنسول های بازی، لپ تاپ و کامپیوتر به بازی می پردازند؛ اما پیشرفت بازی ها تحت تاثیر افزایش پرفورمنس سخت افزارهای موبایلی، در حال رشد هستند. چه چیزی راحت تر از یک گوشی موبایل و البته بازی هایی که گاها رایگان هستند؟

به گزارش آی تابناک : و طی گزارش های جدید که به آنالیز سال 2018 و البته پیشبینی در سال جاری یعنی 2019 اختصاص یافته است، کاربران بیش از 10 درصد از زمان گشت و گذار در اپلیکیشن و استفاده از آنها را به بازی اختصاص می دهند. این به معنی یکی از بزرگترین سرگرمی ها در موبایل به حساب می آید. برای درک بهتر بد نیست بدانید که این مقدار برابر با سهم نت فلیکس، توییتر و فیسبوک است.

آمار گیمرهای موبایلی

بیش از 33 درصد از تمام دانلودهای موبایلی در سال 2018 به بازی ها اختصاص داشته و 74 درصد از هزینه های مصرف کننده در فروشگاه های برنامه موبایل نیز برای بازی ها بوده است. تنها 5 درصد از تمام هزینه های پرداختی برای لحظه دانلود بازی بوده و 95 درصد آنها برای پرداخت درون برنامه ای بوده است. آمار دانلود بازی ها در سال 2019 به 60 درصد افزایش پیدا خواهد کرد؛ این به معنی آن است که 60 درصد ظرفیت دانلود تمام برنامه ها، به بازی ها اختصاص خواهد یافت.

آمار گیمرهای موبایل در دنیا

مقدار زمانی که فرد معمولی در یک بازی موبایل به سر می برد، برای سال 2019 به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. در سال 2018، تعداد کل ساعتهای بازی شده در بازیهای گوشی های هوشمند از حدود 100 میلیارد به 130 میلیارد افزایش یافت. نکته جالب توجه آن است که بیشتر گیمرها بالای 25 سال سن دارند؛ درصد کمتر به گیمرهای 16 تا 24 سال اختصاص دارد.

آیا شما هم جزو گیمرهای موبایلی هستید یا گاهی با موبایل به بازی می پردازید؟




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار