کد خبر: ۲۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 17
نمایندگی سامسونگ در کشور پرتغال از جزئیات پروژه‌ای که در آن از گوشی گلکسی اس10 پلاس و یک سفر با قایق جهت تولید تصویری پانوراما به وسعت 946 کیلومتر از سواحل مولدو تا مونته‌گوردو در این کشور استفاده شده، پرده برداشت. این تصویر که در حال حاضر عملیات تولید و انتشار آن به پایان رسیده و در سایت رسمی سامسونگ قابل تماشا است، از ترکیب تصاویری که در طول هشت روز از این خط ساحلی گرفته شده، به دست آمده است.

به گزارش آی تابناک : پروژه عکاسی با گلکسی S10+ و سفر دریایی آن توسط خوزه گومز به عنوان کاپیتان، کارلوس برناردو به عنوان راوی و مترجم و آندره کاروالیو به عنوان عکاسی انجام گرفته است. جدای از تصاویر و پانورامای نهایی، جزئیات و سفرنامه‌ای از این پروژه 8 روزه به زبان پرتغالی تهیه و منتشر شده است. اما تصویر نهایی با هدف برجسته کردن توانایی‌های دوربین‌های سه‌گانه گوشی Galaxy S10+ خلق شده است. دوربین‌هایی که سامسونگ آنها را یک محصول بالارده و حرفه‌ای در گوشی‌های هوشمند توصیف کرده است.

خلق پانورامای غول‌آسا توسط کهکشانی سامسونگ

 این اولین بار نیست که خبری از یک پانورمای غول‌آسا در سال جاری میلادی منتشر می‌شود. پیش از این تصویر پانورامای 600000 پیکسلی از شهر توکیو و تصویر 360 درجه ناسا از سطح مریخ نیز دیگر تصاویری پانورامای اینچنینی سال 2019 بودند. در ادامه می‌توانید ویدئویی که سامسونگ از بخش‌‌هاییی از این پروژه جذاب منتشر کرده است را تماشا بفرمایید:





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار