کد خبر: ۲۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 16
ماه گذشته اطلاعات اولیه در مورد مشخصات سخت افزاری پرچمدار بعدی خانواده Mate هواوی یعنی میت 30 پرو منتشر شد که در آن به وجود صفحه نمایش 6.71 اینچی AMOLED اشاره شده بود.

به گزارش آی تابناک : حال به تازگی یک منبع آگاه چینی با انتشار رندری از این محصول مدعی شده است که میت 30 پرو مانند وان پلاس 7 پرو از صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی تصویر 90 هرتز بهره می‌برد.

در سال‌های اخیر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند توجه ویژه‌ای به نرخ بروزرسانی تصویر صفحه نمایش محصولات خود داشته‌اند؛ در ابتدا شیائومی و Razer گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را با صفحه نمایش 90 هرتز روانه بازار کردند و پس از مدتی شرکت‌هایی مانند وان پلاس تصمیم گرفتند تا نرخ بروزرسانی تصویر را بر روی پرچمدارهای خود افزایش دهند.

در رندرهای منتشر شده از پرچمدار میت 30 پرو هواوی شاهد صفحه نمایش با لبه‌های خمیده هستیم؛ همچنین در سمت چپ قسمت بالایی صفحه نمایش یک بریدگی نقطه‌ای برای قرار دادن دو دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. در قسمت پشتی دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مستطیلی بزرگ هستیم که بر روی آن 4 لنز دوربین با یک فلاش LED بزرگ به رفته است که سه لنز پایینی از ترتیب قرارگیری V شکل بهره می‌برند؛ برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که دوربین این گوشی از زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیجیتالی بهره می‌برد.

در رندر منتشر شده شاهد سه رنگ آبی، قرمز و مشکی از میت 30 پرو هستیم، اما در خصوص ترکیب رنگی این محصول نمی‌توان به رندرهای منتشر شده متکی بود. گفته می‌شود که میت 30 پرو به همراه تراشه قدرتمند Kirin 985 و مودم 5G مدل Balong 5000 به بازار عرضه خواهد شد و هواوی برای تامین انرژی مورد نیاز این محصول از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر پرسرعت 55 واتی استفاده کرده است.

به گفته این منبع خبری، هواوی پرچمدار میت 30 پرو را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد، اما با توجه به تحریم‌های آمریکا و محدودیت‌های ایجاد شده برای هواوی، این شرکت دیگر نمی‌تواند لایسنس اندروید را برای گوشی‌های جدید خود به ثبت برساند و باید دید که هواوی برای عرضه پرچمداران خانواده میت 30 چه برنامه‌ای دارد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار