کد خبر: ۲۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 16
این روزها گجت‌های همراه مانند گوشی، تبلت و لپ‌تاپ تبدیل به جزئی جدا ناپذیر از زندگی افراد شده و قاعدتا شارژ کردن این دستگاه‌ها یک دغدغه بسیار مهم است. اینکه چقدر برای پر شدن باتری بایستی صبر کنید به موارد خیلی زیادی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از فناوری شارژ سریع است، اما انواع مختلفی از این شارژ وجود دارد که مزایا و معایبی نسبت به یکدیگر دارند.

به گزارش آی تابناک : در این راستا یک کمپانی سنگاپوری با نام انرژیا با نوآوری در چنین بخش مهمی، دستگاه‌هایی را روانه بازار کرده که مجهز به نوعی خاص از فناوری با نام یو‌اس‌بی پاور دلیوری بوده و قادر است تا تمام گجت‌های شما را با سرعتی باورنکردنی شارژ کنند.

انرژیا با دامنه گسترده‌ای از محصولات وارد بازار شده است. انواع و اقسام کابل‌های مقاوم، پاوربانک‌های فوق سریع، شارژر بی‌سیم، شارژر خودرو و دسکتاپ، شارژر دیواری و ... که توانسته با کمک طیف وسیعی از این کالاها، فروشی عالی را به‌خصوص در شرق آسیا کسب کرده و تبدیل به برندی قابل اعتماد در این بازار رقابتی شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی که در اکثر محصولات انرژیا دیده می‌شود، استفاده از فناوری شارژ سریع یو‌اس‌بی پاور دلیوری یا شارژ با سرعت حداکثری است که شاید در کم‌تر کالایی بتوان آن را پیدا کرد. همین امر سبب شده تا اگر شما یک پاور بانک، شارژر و یا کابل مجهز به این فناوری را از انرژیا بخرید، تفاوت قابل ملاحظه‌ای در سرعت شارژ خود نسبت به سایر رقبا احساس کنید و تا ۵۰ درصد سرعت شارژتان افزایش پیدا کند.

تکنولوژی شارژ فوق سریع USB Power Delivery

شاید از خود بپرسید یو‌اس‌بی پاور دلیوری چیست؟ این فناوری که به‌صورت انحصاری با کابل‌های یواس‌بی تایپ سی کار می‌کند، اجازه می‌دهد تا حجم بالایی از قدرت به دستگاه رسیده و این امر سرعت شارژ را به نحو چشم‌گیری افزایش می‌دهد. در این فناوری، قابلیت انتقال شارژ تا رقم فوق‌العاده ۱۰۰ وات فراهم شده که آن را حتی از سیستم فست شارژ کوالکام هم در رده بالاتری قرار می‌دهد.

به لطف چنین سرعت بالایی شما نه تنها می‌توانید همه مدل گوشی را خیلی سریع و البته کاملا ایمن شارژ کنید، بلکه وسایل مختلف دیگر همچون تبلت، لپ‌تاپ و حتی کنسول بازی مانند نینتندو سوییچ نیز قابلیت شارژ شدن را پیدا می‌کند، امری که با سایر شارژرها و پاوربانک‌های بازار محال به‌نظر می‌رسد.

جالب است بدانید که برخلاف کوییک شارژ کوالکام که تنها منحصر به دستگاه‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون است، در پاور دلیوری هر مدل دستگاهی که قابلیت شارژ سریع را داشته و حتی محصولات اپل نیز می‌توانند به‌راحتی از آن بهره برده و خیلی سریع‌تر از شارژر موجود در باکس خودشان، شارژ شوند! حتی یک کابل ویژه برای تبدیل تایپ‌سی به لایتنینگ توسط انرژیا طراحی شده که مخصوص به کاربران آیفون بوده و آن‌ها را وارد دنیای فست شارژینگ می‌کند.

شما می‌توانید با تهیه هر کدام از محصولات کمپانی انرژیا که لیبل PD در بالای آن‌ها درج شده، به این شارژ سریع دست یافته و با خیال راحت از یک دستگاه استثنایی برای تمام محصولات خودتان استفاده کنید، بدون آنکه نگران پایین آمدن سرعت شارژتان شوید.

انرژیا همراه با گارانتی رسمی تجارت پاسارگاد

محصولات این برند خوش‌نام سنگاپوری در ایران با نمایندگی انحصاری و معتبر تجارت پاسارگاد به همراه گارانتی ۲۰ ماهه به بازار عرضه شده تا با خیالی آسوده کالاهای انرژیا را در کشورمان بخرید و استفاده کنید.

ویدیو مربوط به محصولات انرژیا و فناوری شارژ سریع را می توانید در ادامه تماشا کنید:


منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار