کد خبر: ۲۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 16
شرکت TeamGroup که حضوری قدرتمند را از خود در نمایشگاه "کامپیوتکس 2019" به نمایش گذاشت، یکی از جدید ترین کیت های خود با نام T-Force Xcalibur را برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرده است.

به گزارش آی تابناک : رم هایی با پشتیبانی از LED RGB و گونه قابل آدرس دهی که می تواند تمام نمایه های نورانی مادربرد شما را با یکدیگر هماهنگ سازد.

رم های DDR4 جدید T-Force Xcalibur ترکیبی از قدرت و زیبایی

حافظه های T-Force Xcalibur با طراحی زیبا، مدرن و هیت سینک آلومینیومی خود، نشان دهنده یک مهندسی دقیق هستند. آنها از فرکانس فعال حداکثر 4000 مگاهرتز پشتیبانی کرده و با سیستم های Intel XMP 2.0 سازگار هستند. استفاده از فناوری ARGB باعث شده است تا امکان سازگاری آن با مادربردهای مبتنی بر این فناوری به جلوه ای زیبا مبدل می گردد.

حافظه های T-Force Xcalibur

تیم گروپ همچنان از تراشه های مرغوب Samsung B-Die در تولید رم های T-Force Xcalibur استفاده کرده و روشنایی آن با زاویه دید 120 درجه ای طراحی شده است. رم های T-Force Xcalibur از فرکانس های 3600 مگاهرتز و 4000 مگاهرتز بهره برده و در کیت های 16 گیگابایتی شامل 2 ماژول 8 گیگابایتی راهی بازار خواهند شد. یک نمونه از این ماژول ها با همکاری تیم ASRock Phantom Gaming تولید شده اند که با مادربردهای این شرکت بهینه شده اند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار