کد خبر: ۲۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 16
مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که ایکس باکس موارد هیجان‌انگیزی را برای E3 2020 در دست دارد.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 کنفرانس قابل قبولی را برگزار کرد، اما نتوانست آنطور که باید و شاید از غیبت سونی بهترین استفاده را داشته باشد. حتی تعداد زیادی از مخاطبان بازی‌های ویدویی، معتقد هستند که نینتندو برنده‌ی اصلی E3 2019 بود. بااین‌حال در کنفرانس خبری مایکروسافت اتفاق‌های هیجان‌انگیزی مثل رونمایی از کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 رخ داد، اما نبود بازی‌های انحصاری بزرگ و جدید، موردی بود که جای خالی آن حس می‌شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مت بوتی،‌ رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده است و در جریان گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده است مایکروسافت در کنفرانس خبری خود سعی داشت تمرکز خود را روی برنامه‌های فعلی و بازی‌های جدیدی که توسط استودیوهایش ساخته شده‌اند، گذاشته است؛ آثاری که برای تجربه‌شان نیازی نیست مدت زمان زیادی را صبر کنید. مت بوتی دراین‌باره می‌گوید:

ما باید صبر کنیم و روی استودیوهایی که به‌تازگی آن‌ها را خریداری کرده‌ایم، شناخت کامل پیدا کنیم. در حال حاضر چیزهایی را در کنفرانس مایکروسافت مشاهده کردیم. به‌همان اندازه برای مواردی که در دست داریم، هیجان‌زده هستم. موارد بسیاری وجود دارند که آن‌ها را رونمایی نکردیم. هرقدر که جلوتر برویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها خواهید شنید.

مت بوتی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما ۱۴ بازی مختلف را از استودیوهای بازیسازی ایکس باکس نشان دادیم، اما این بدین معنا نیست که دست‌مان برای نمایش بازی‌های دیگر خالی شده است.

از نظر نمایش بازی‌هایی که در آینده نزدیک عرضه می‌شوند، مایکروسافت معرفی‌های مختلفی داشت. دراین‌میان از مت بوتی در مورد نمایش‌های احتمالی مثل نسخه جدید Fable پرسیده شد که وی اطلاعات خاصی را در میان نگذاشت، اما اعلام کرد که در نمایشگاه آینده موارد بزرگی برای کاربران در نظر گرفته شده است:

موارد بزرگی برای نمایش در سال آینده وجود دارند. امیدوارم در سال آینده باز شاهد بازگشت شما باشیم.

از آن‌جایی که پروژه اسکارلت هم سال آینده عرضه می‌شود، ۲۰۲۰ را می‌توان سال بزرگی برای مایکروسافت در بخش گیمینگ دانست. همچنین این گفته برای سونی هم صدق می‌کند، زیرا احتمال دارد کنسول نسل آینده سونی هم در نزدیکی تعطیلات ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟




منبع : comicbook
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار