کد خبر: ۲۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 16
هر چه که چیزهای بیشتری از بازی مورد انتظار Control می‌بینیم، چیزهای بیشتری برایمان روشن می‌شود. یکی از این موضوعاتی که ما با گذشت زمان آشنایی بیشتری با آن پیدا می‌کنیم، این است که Control به وضوح، ترکیبی از تمام ساخته‌ها و آثار گذشته‌ی تیم سازنده آن است که در عین حال یک پیچیدگی منحصر به فرد و خاص هم برای خودش دارد که در هیچ یک از عناوین حال حاضر بازار دیده نمی‌شود. اکنون تریلر جدید مفصلی از گیم پلی این بازی به انتشار رسیده که از شما دعوت می‌کنم در ادامه آن را مشاهده کنید.

به گزارش آی تابناک : تریلر جدیدی که از این بازی به انتشار رسیده بخش‌های بسیار زیادی از این بازی را به ما نمایش می‌دهد که شامل مبارزات هیجان انگیز عنوان Control، محیط‌های جذاب و همینطور فعل و انفعالات شخصیت اصلی این بازی می‌شود.

شما می‌توانید کل این ویدیو را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. این ویدیو دقیقا ۱۸ دقیقه از گیم پلی ارزشمند این بازی را به تصویر می‌کشد. تا به حال قدرت‌های منحصر به فرد این بازی که واقعیت را به چالش می‌کشند و قوانین فیزیک را زیر سوال می‌برند، مشاهده کرده‌ایم اما یکی از چیزهایی که تا به حال فرصت زیادی برای دیدن آن پیدا نکرده‌ایم، فعل و انفعالات شخصیت اصلی این بازی است که به Control یک جلوه منحصر به فرد و خاص می‌دهد که تا به حال در کم‌تر عنوانی واقعا دیده شده است و آن هم رنگ‌های بی صدا و مرموزی است که در پیکره گیم پلی این بازی می‌تواند دید و تاریکی آن‌ها را احساس کرد. با این که تا به حال چیزهای زیادی از این بازی دیده‌ایم که حتی شامل تصاویری از شخصیت‌های دیگر این بازی نیز می‌شده، اما در این تریلر ما فقط پروتاگونیست اصلی بازی یعنی Jesse را در محوریت و مرکز بازی می‌بینیم که با تعدادی از NPC ها تعامل پیدا می‌کند.

عنوان عجیب و غریب و مرموز Control قرار است در تاریخ ۵ شهریور ماه سال جاری شمسی برابر با ۲۷ آگست سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی در پایان همین تابستان پیش رو برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به انتشار برسد. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که تریلر مفصل و کاملی که جدیدا از این بازی به انتشار رسیده و ۱۸ دقیقه از گیم پلی آن را به نمایش می‌گذارد، مشاهده کنید.

منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار