کد خبر: ۲۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
اپل در اوایل خرداد ماه از آیپاد جدید خود با نام iPod Touch 2019 رونمایی کرد. این دستگاه که از نظر ظاهر تقریباً هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد، دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی بوده و به چیپست A10 Fusion که پیش‌تر آن را در گوشی آیفون 7 دیده بودیم مجهز است.

به گزارش آی تابناک : این چیپست در کنار حافظه 256 گیگابایت به آیپاد تاچ جدید امکان برقراری تماس در فیس‌تایم را می‌دهد. وجود Touch ID در حاشیه بزرگ لبه پایینی هم به نوعی نوستالژیک است و هم ناامید کننده. با این حال این دستگاه در نسخه پایه تنها 200 دلار قیمت دارد و نمی‎توان انتظار مشخصات فوق‌العاده آن هم به نوع یک آیپاد را از آن داشت. اما iPod Touch جدید اپل تا چه اندازه مقاوم است؟

تست مقاومت آیپاد تاچ 2019 اپل

برای آنکه ببینیم آیپاد جدید اپل تا چه اندازه مقاوم است باز هم به سراغ زک نلسون رفتیم که در جدیدترین ویدئوی خود در کانال JerryRigEverything تست مقاومت آیپا تاچ 7 را به اشتراک گذاشته است. تست مقاومت یا همان شکنجه زک نلسون مانند همیشه داره سه مرحله است: تست خراش، تست آتش و تست خمیدگی. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم این دستگاه تنها 200 دلار قیمت دارد. یعنی به‌طور پیش‌فرض نمی‌توانیم از این آیپاد انتظار مقاومت مثال‌زدنی‌ای داشته باشیم، به‌خصوص وقتی که بدانیم دستگاه‌های اپل به‌صورت کلی سابقه خوبی در تست‌های مقاومت زک ندارند.

برای آنکه بدانید آیپاد تاچ 2019 اپل تا چه اندازه دستگاه مقاومی است، به شما توصیه می‌کنیم ویدئو زیر را تماشا بفرمایید. البته قبل از تماشای آن باید به شما هشدار دهیم که احتمالاً در تست خراش این دستگاه صدای آزادهنده‌ای به گوشتان خواهد خورد. از آنجاییکه ممکن است عده‌ای از کاربران نسبت به اینگونه صداهای ناخوشایند حساسیت داشته باشند، لازم دانستیم که این مورد را پیش از تماشا ویدئو اعلام کنیم. (لینک دانلود ویدئو)





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار