کد خبر: ۲۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
هیدتاکا میازاکی در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که جهان و داستان سرایی Elden Ring به سری Dark Souls شباهت دارد.
به گزارش آی تابناک : در جریان نمایشگاه E3 2019، بازی Elden Ring، جدیدترین ساخته استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، معرفی شد که جرج آر آر مارتین هم در ساخت آن همکاری می‌کند. تریلر معرفی بازی تنها یک ویدیو سینمایی بود و جزئیات بازی را به نمایش نمی‌گذاشت. دراین‌میان این سوال در ذهن مخاطبان به‌وجود آمده است که الدن رینگ به کدام یک از ساخته‌های قبلی فرام سافتور شباهت دارد؟

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring، اخیرا با سایت IGN گفت‌وگویی انجام داده است و در این مصاحبه در مورد داستان‌سرایی و شباهت‌های این بازی با ساخته‌های قبلی‌اش سخن گفته است. میازاکی در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که داستان‌سرایی و نحوه روایت داستان در الدن رینگ، به سری Dark Souls شباهت دارد. به‌عبارتی بازیکنان با گشت‌وگذار در جهان بازی و تعامل با سایر کاراکترها، داستان را متوجه خواهند شد.

البته ساخته‌های قبلی میازاکی نظیر Demon Souls و Bloodborne هم ساختار مشابهی داشتند، اما Sekiro: Shadows Die Twice به‌دلیل داشتن کاراکتر اصلی که دارای سرگذشت و شناسنامه مخصوص‌به‌ خودش است، روایت داستانی خطی بود و با بازی‌های ذکر شده تفاوت داشت. ازطرفی با همکاری میازاکی و مارتین، این سوال پیش می‌آید که شاید هیدتاکا میازاکی در الدن رینگ از روایت داستانی متفاوتی استفاده کند.

میازاکی بر این عقیده است که روایت داستانی و نحوه‌ی پیشرفت در داستان به سبک دارک سولز است، اما جهان الدن رینگ بسیار وسیع‌تر است و باید بیش از پیش به گشت‌وگذار در آن بپردازید. ازاین‌رو میازاکی می‌تواند داستانی عمیق‌تر از قبل را روایت کند. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرده است که جهان و شخصیت‌های داخل آن بیشتر از ساخته‌های قبلی با کاراکتری که آن را می‌سازید، در تعامل خواهند بود. استودیو فرام سافتور پس از ساخت سکیرو و Deracine یاد گرفته‌اند که شخصیت‌های عمیق‌تری را بسازند تا کاربران بتوانند با شخصیت‌ اصلی داستان بهتر از گذشته ارتباط برقرار کنند.

Elden Ring یک بازی نقش‌آفرینی است که جهان و داستان آن از رمان‌های فانتزی غربی الهام 
گرفته شده است.



منبع : ign
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار