کد خبر: ۲۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
بر اساس گزارش های منتشر شده شرکت موزیلا به تازگی از سری جدید لوگوهای خود رونمایی کرد که این لوگوها برای سرویس های مختلف این شرکت بوده است.

به گزارش آی تابناک : در این میان شاهد لوگوی جدید مرورگر فایرفاکس نیز هستیم که بدون فاکس یعنی بدون روباه ارائه شده است. در ادامه جزییات بیشتر این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

لوگوی مرورگر فایرفاکس بدون روباه

ظاهرا موزیلا برای سرویس های خود لوگوهای جدیدی طراحی کرده که در این میان می توان به سرویس های Send (سرویس اشتراک گذاری فایل ها)،Lockwise (سرویس مدیریت رمز عبور)، Firefox (مرورگر) و Firefox Monitor (سرویس امنیتی) اشاره کرد. اما همانطور که گفتیم در این سری جدید لوگوها، خبری از روباه معروف مرورگر فایرفاکس نبوده و فقط دمی آتشین به چشم می خورد. نکته ای که وجود دارد این است که ماهیت فایرفاکس این روباه بوده اما اکنون فقط دمی نارنجی رنگ از آن به جا مانده است.

لوگوی مرورگر فایرفاکس بدون روباه

ظاهرا موزیلا تصمیم گرفته تا در زمینه طراحی تغییراتی را ایجاد کند و قطعا این تغییرات نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. البته شاهد تغییرات گسترده در دیگر لوگوها نیز هستیم اما لوگوی فایرفاکس بدون روباه بزرگترین تحول این شرکت در زمینه طراحی بوده است. موزیلا به زودی در بروزرسانی خود این لوگوهای جدید را افتتاح خواهد کرد و در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار