کد خبر: ۲۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
به نظر می‌رسد که شرکت‌های سامسونگ و هواوی برای عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو به بازار کمی عجله کرده‌اند و این گوشی‌ها آن‌جوری که باید برای عرضه به بازار آماده نیستند. پس از بلاتکلیفی‌های فراوان در خصوص تاریخ عرضه گلکسی فولد، حال به تازگی هواوی اعلام کرده است که گوشی تاشو میت ایکس با تاخیر سه ماهه به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش آی تابناک : هواوی قصد داشت تا اولین گوشی تاشو خود یعنی میت ایکس را در ماه جاری میلادی به بازار عرضه کند، اما به گزارش وال استریت جورنال عرضه این گوشی تاشو تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاده است. اخیراً هواوی به دلیل تحریم‌های مختلف آمریکا و برخی از شرکت‌های تولید کننده قطعات گوشی‌های هوشمند، در عرضه محصولات خود با مشکلاتی مواجه شده است و به ناچار تاریخ عرضه برخی از آن‌ها را تغییر داده است.

اما به گفته یکی از مدیران هواوی، تاخیر گوشی تاشو ارتباطی با تحریم‌های آمریکا ندارد و شرکت هواوی در حال کار بر روی صفحه نمایش تاشو این محصول به منظور بهبود عملکرد آن است؛ به نظر می‌رسد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که با صفحه نمایش گوشی تاشو خود مشکل دارد و ظاهرا این مشکل گریبان گیر هواوی هم شده است. به گفته وینسنت پنگ، نمونه‌هایی از گوشی تاشو هواوی برای اپراتورها به منظور دریافت تأییدیه‌ها ارسال شده است و انتظار می‌رود که تا ماه آگوست سال جاری روند بهینه سازی این محصول به پایان برسد.

پیش از این سامسونگ تصمیم خود را برای عرضه مجدد گلکسی فولد تغییر داده است و عرضه این محصول را تا زمان نا مشخصی به تعویق انداخته است، زیرا سامسونگ هنوز موفق به حل مشکلات صفحه نمایش گلکسی فولد نشده است. در مجموع به نظر می‌رسد که این دو شرکت بزرگ برای عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو خود کمی عجولانه عمل کرده‌اند و این دو محصول از نظر فنی برای عرضه تجاری آماده نیستند.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار