کد خبر: ۲۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
شرکت "ایسوس" که به تازگی وارد حوزه تولید تجهیزات جانبی جدید از جمله خنک کننده های مایع شده است، یک کولر جدید از خانواده ASUS ROG Strix LC را به صورت رسمی معرفی کرده و مشخصات آن را اعلام کرد. در ادامه با مدل جدیدی از ASUS ROG Strix LC آشنا خواهیم شد.

به گزارش آی تابناک : شرکت "ایسوس" که به تازگی وارد حوزه تولید تجهیزات جانبی جدید از جمله خنک کننده های مایع شده است، یک کولر جدید از خانواده ASUS ROG Strix LC را به صورت رسمی معرفی کرده و مشخصات آن را اعلام کرد. در ادامه با مدل جدیدی از ASUS ROG Strix LC آشنا خواهیم شد.

کولر جدید ASUS ROG Strix LC برای سیستم های حرفه ای

عضو جدید خانواده ROG Strix LC یک خنک کننده مایع، با رادیاتور 360 میلی متری است؛ ROG Strix LC در ماه مه ابتدا با مدل های 120 و 240 میلی متری معرفی کرده و اینک نوبت مدل 360 میلی متری است. کولر جدید ASUS ROG Strix LC با 3 عدد فن 120 میلی متری پیکربندی می گردد که با ورودی های 4 پین، می توانند با سرعت 800~2500 دور در دقیقه، گردش نمایند.

سرعت گردش هوای این فن ها به 80.95CFM رسیده و نویز صوتی حداکثر 29.7 دسی بل است. نشان روشن ROG بر روی کولر به چشم می خورد که با فناوری ASUS Aura Sync نیز سازگار است. این محصول از تمامی سوکت های AM4, LGA115x و LGA2066 پشتیبانی می کند. یک براکت جدا برای پردازنده های AMD Ryzen Threadripper موجود است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار