کد خبر: ۲۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 13
Logitech G یکی از زیر مجموعه های Logitech به تازگی سه ماوس با سنسور 16K Hero را با کارایی بالا و عملکرد بهبودیافته معرفی کرد. این ماوس های جدید شامل ماوس گیمینگ بی سیم G903 LIGHTSPEED، ماوس گیمینگ بی سیم G703 LIGHTSPEED و ماوس گیمینگ G403 HERO بوده است. که در ادامه به معرفی این سری از محصولات گیمینگ Logitech خواهیم پرداخت.

به گزارش آی تابناک : Logitech G یکی از زیر مجموعه های Logitech به تازگی سه ماوس با سنسور 16K Hero را با کارایی بالا و عملکرد بهبودیافته معرفی کرد. این ماوس های جدید شامل ماوس گیمینگ بی سیم G903  LIGHTSPEED، ماوس گیمینگ بی سیم G703 LIGHTSPEED و ماوس گیمینگ G403 HERO بوده است. که در ادامه به معرفی این سری از محصولات گیمینگ Logitech خواهیم پرداخت.

معرفی ماوس های گیمینگ Logitech

ماوس G903، گل سر سبد این سری از محصولات جدید بوده که کاملا ارتقا یافته است. این ماوس 10 برابر سریعتر و پر قدرت تر است. عمر باتری آن نیز 140 ساعت بوده و از تکنولوژی بی سیم بهره برده است. این ماوس به راحتی قابل شارژ خواهد بود و در طراحی آن از نورپردازی RGB استفاده شده که ظاهری گیمینگی به آن خواهد داد. در این ماوس همچنین از 11 دکمه قابل برنامه ریزی استفاده شده است.

ماوس G703 هم یکی دیگر از ماوس های بیسم و گیمینگ این دسته بندی بوده از عمر باتری 35 ساعت بهره برده و با تکنولوژی LightSpeed شاهد حداکثر دقت 16000 DPI خواهیم بود. این ماوس قابل شارژ بوده و به طور کلی عملکرد پیشرفته ای را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد.

در نهایت ماوس G403 نیز با طراحی سبک و ارگونومیک با سنسور HERO جدید ارائه شده که این ماوس سیمی بوده اما از دقت ردیابی بالایی بهره برده است. این ماوس از 6 دکمه قابل برنامه ریزی بهره برده و با وزن 10 گرم بسیار راحت و سبک خواهد بود. در این مدل نیز شاهد قابلیت LightSync خواهیم بود که به تنظیم نورهای RGB آن خواهد پرداخت.

باید اشاره کنیم که هر سه ماوس با نرم افزار مخصوصی قابل برنامه ریزی و تنظیم خواهند بود و امکان شخصی سازی آن ها در بازی های مختلف وجود خواهد داشت. اما Logitech این سه ماوس را در ژوئن 2019 به خورده فروشی ها عرضه خواهد کرد و Logitech G903 LIGHTSPEED با قیمت 149.99 دلار،Logitech G703 LIGHTSPEED با قیمت 99.99 دلار و Logitech G403 با قیمت 69.99 دلار در دسترس قرار خواهند داشت.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار