کد خبر: ۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 13
اخیراً شرکت ال جی اعلام کرد که به منظور رقابت با برندهای چینی مانند شیائومی قصد دارد تا سری اقتصادی گوشی‌های هوشمند خود را تحت عنوان سری W روانه بازار کند. حال به تازگی تصویر زنده‌ای از اولین نسخه گوشی هوشمند سری W ال جی منتشر شده است که طراحی قسمت پشتی آن را لو می‌دهد.

به گزارش آی تابناک : اولین چیزی که در تصویر منتشر شده از گوشی سری W ال جی به چشم می‌خورد، رنگ متغیر بدنه آن است که این روزها بر روی اکثر میان رده‌ها و پرچمداران برندهای چینی دیده می‌شود. در قسمت پشتی این دستگاه شاهد استفاده از ماژول دوربین سه گانه به همراه فلاش LED هستیم، همچنین ال‌جی مانند سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار سنسور اثر انگشت را در قسمت پشتی دستگاه قرار داده است.

به گفته منابع معتبر جنس بدنه این گوشی ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید دکمه تنظیم صدا و خاموش و روشن دستگاه در سمت راست بدنه آن قرار دارد. در قسمت پایینی بدنه دستگاه شاهد خروجی صدای اسپیکر و درگاه شارژ Type-C هستیم، اما خبری از خروجی جک 3.5 میلی‌متری نیست؛ البته امکان دارد که ال جی جک 3.5 میلی‌متری را در قسمت بالایی دستگاه قرار داده باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اسپیکرهای این گوشی هوشمند اقتصادی برای افزایش کیفیت صدا از فناوری Boombox ال جی نیز استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات از پیش منتشر شده، میان رده‌های سری W ال جی به همراه ناچ قطره‌ای به بازار عرضه می‌شوند. برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که نسخه موجود در تصویر از از پردازنده هشت هسته‌ای به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و گوشی‌های سری W ال جی به همراه اندروید 9 پای به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت کره‌ای‌ها ال جی تصمیم گرفته است تا به طور جدی در بازار هند حضور داشته باشد و در همین راستا با همکاری وبسایت آمازون هند، صفحه‌ای اختصاصی برای گوشی‌های جدید این شرکت از سری W ایجاد شده است؛ در واقع گوشی‌های سری W ال جی فقط به شکل آنلاین فروخته می‌شود و انتظار می‌رود که ماه آینده به طور رسمی از آن‌ها رونمایی شود.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار