کد خبر: ۲۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 13
سامسونگ با معرفی گلکسی اس 10 به واقع قدمی بزرگ در راه تولید گوشی‌های هوشمند خود با یک طراحی جدید و امکانات بسیار جذابش برداشت. گزارشات جدید حکایت از این دارند که این گوشی در عمل و بازار فروش نیز بهتر بودن خود را اثبات کرده و نشان داده که می‌تواند دوباره قدرت را به سامسونگ بازگرداند.

به گزارش آی تابناک : در حدود سه ماه و اندی از عرضه گوشی گلکسی اس 10 و اعضای دیگر خانواده‌اش به بازار می‌گذرد و این گوشی حالا توانسته به یکی از محصولات پرفروش سامسونگ در بازارهای متعددی تبدیل شود.

برای مثال در این زمینه می‌توانیم به بازار هلند اشاره کنیم که در آن سه گوشی گلکسی S10e،S10  و +S10 به آمار فروش 100 هزار دستگاه دست یافته‌اند که نسبت به سری گلکسی اس 9 در سال گذشته فروش 31 درصد بیشتر در سه ماهه ابتدایی عرضه را نشان می‌دهد.

در این زمینه آقای گربن وان والت مییر که مدیر بازاریابی سامسونگ هلند است می‌گوید که 99 درصد از کاربران هلندی گوشی را می‌پسندند که عملکرد باتری قدرتمندی داشته باشد و 97 درصد از آنها مهمترین عامل را کیفیت عکس می‌دانند. این درحالی است که 97 درصد از مردم در نظرسنجی‌های به عمل آمده اعلام نموده‌اند که قیمت جذاب می‌تواند عامل اصلی آنها برای خرید یک محصول باشد.

s10series-2.jpg

در این زمینه سامسونگ گلکسی اس 10 مدعیست که هر سه مورد را با هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین عامل در کنار بازاریابی خوب برای گوشی‌های جدید سامسونگ باعث شده تا شرکت سازنده بتواند آمار فروش محصولات خود در سال 2019 را به نحو چشمگیری بهتر از سالیان قبل کند.

محبوب‌ترین رنگ بدنه گلکسی اس 10 نیز بدنه آن بوده که 20 درصد کاربران به عنوان اولین انتخاب سراغ آن رفته‌اند. در این حالت 18 درصد کاربران نیز رنگ فانتزی‌تر سبز را سفارش داده اند که در این بازار محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد.

بر اساس نتایج یک تحقیق داخلی در این کشور، افراد جوان در محدوده سنی 18 تا 25 سال بیشتر حالتی را می‌پسندند که بتوانن در آن با استفاده از یک دست با گوشی خود کار کنند و به همین دلیل طراحی عریض سامسونگ که به کاربران اجازه مانور بیشتری در این زمینه را می‌دهد یکی از عواملی بوده که آنها را به خرید این گوشی بیشتر متمایل نموده است.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار